local smtp server.

Status
Niet open voor verdere reacties.

special

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Hey ik heb al op meerdere forums gepost, maar niemand wil mij gewoon duidelijk hulp bieden of weet het gewoon niet. Dus graag reageren als je weet wat ik bedoel.

Ik host een private mmorpg en een forum en website local op 1 pc. Met een msql 2000 mysql 5,. md5, php. Naast dat als mensen zich registere op de website en phpbb forum. Horen zij een bericht via e-mail te krijgen dat het succesvol is. Nu krijg je gewoon een eror en is het onzeker.

Nu heb ik Best SMTP Server geinstalleer, en nu moet ik het instellen. Ik heb een e-mail adres geloof ik nodig die smtp en pop3 ondersteunt. Weet iemand een gratis adres + instellingen die ik moet invoeren. En liefst een volledige guide step by step. Heb het echt nodig alvast bedankt voor enige hulp.

Jeffrey

Hey ik heb al op meerdere forums gepost, maar niemand wil mij gewoon duidelijk hulp bieden of weet het gewoon niet. Dus graag reageren als je weet wat ik bedoel.

Is dit nu Gebiedende wijs of Vragende wijs? :confused:

Ehm dit is nogal een nonhulp forum? vraag om hulp niet om google reacties. Zoek iemand met ervaring derin. Dit regel je niet even met google.

Als het puur om mail versturen gaat, heb je eigenlijk geen smtp-server nodig. Die is in beginsel alleen voor het ontvangen van mail op een domein. Alleen dit zou ik niet zomaar doen zonder kennis, omdat je dan een mogelijke spam-doorstuurder zou kunnen gaan worden.
Ik denk dat in jouw geval het voldoende moet zijn om in de php.ini onderstaande in te vullen, mail.provider.nl moet dan de mail-server van je provider zijn. Dan kan je daarna met mail() mailtjes versturen.

Code:
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = mail.provider.nl ; for Win32 only

Dan zou het moeten gaan werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan