local temp map kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandraargon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2012
hallo ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag,een aantal dagen geleden kreeg ik de melding
c/users/owner/appdata/local/temp/ was not found
ik kon ook m,n mail niet meer openen en niet op rabobank internetbankieren komen
bij google stond dat m,n cookiefunctie niet stond ingesteld ,dat heb ik nagekeken en meteen cookies verwijderd enzovoort maar de melding blijft staan,alles staat goed aangevinkt
ik verwijder niet zomaar mappen zonder dat ik weet of ze belangrijk zijn,ik heb via systeembeheer geprobeerd m,n laptop een week terug te zetten maar dat lukt ook niet
weet iemand op dit forum mischien raad??

Kun je eens een schermafdruk van die melding maken en dan hier plaatsen?

hoi ed sorry dat ik zo laat reageer maar kom net uit m,n werk,ik heb m,n laptop een paar keer opgestart maar zie de melding niet meer,alleen is het probleem niet verholpen,ik heb samsung kies(instalatie software voor m,n mobiel)vorige week verwijderd ,
en ook een paar spellen die ik gedownload had,heb ik verwijderd,ben toen een aantal dagen niet op het internet geweest ,en merkte toen ik me wilde aanmelden op m,n google account dat dat niet lukte,eerst dacht ik nog dat ik het verkeerde wachtwoord had ,toen m,n hotmail dat lukte ook niet ,en internetbankieren ging ook niet meer
heel veel sites geven de melding dat de cookies functie uit staat ,maar daar is niks mis mee ,ook google zelf geeft die melding en verteld dan hoe alles moet staan en dat je je cache moet legen en je cookies verwijderen moet
ik heb dat allemaal gedaan maar niks help
ik kan dan geen schermafdruk maken nu maar wel overtypen wat er stond

zlrkgt (dit staat bovenaan het vakje waarin de melding staat)

c:\users\hvdv\appdata\local\temp
was not found

ik weet niet of het van belang is wat voor laptop het is ,ik zal het voor de zekerheid erbij zetten

dell xps m1730
browsers zijn internet explorer en google chrome

alvast bedankt voor de moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan