locatie office gewijzigd, werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvinbrant

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Hallo,
Ik heb door het samenvoegen van partities de locatie van heel office 2007 gewijzigd.
Nu kan ik office natuurlijk niet meer gebruiken, maar ook niet uninstallen, repareren of herinstalleren.

Kan het probleem opgelost worden door een dll bestand te wijzigen zodat ik het gewoon in de nieuwe locatie kan gebruiken? zoja welke?

vast bedankt,
Marvin

Als je partities wijzigt met Power Magic wordt er aangeboden de gevolgen van veranderde schijfaanduidingen te repareren. Als dat bij jou niet kan zou een oplossing kunnen zijn in schijfbeheer de naam van de partitie te wijzigen in de oorspronkelijke naam. Anders moet je alle *.lnk en *.ini bestanden doorworstelen om dat te bereiken en eventueel ook in het register de juiste padaanduidingen weergeven. De beste oplossing is om office opnieuw te installeren. Dat is een stuk makkelijker ....
Ik wens je veel succes
Joop

Dat is dus een beetje het probleem, opnieuw installeren gaat dus niet. Hij kan het op een of andere manier niet afmaken.
Het heeft denk ik ook zin zin om alle office bestanden handmatig te verwijderen want office staat dan nog steeds in het register toch?
Als er echt geen andere opties zijn dan kan ik altijd nog de schijf formatteren en alles opnieuw installeren. Ik heb voornamelijk word hard nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan