Locatie opslaan als pdf documenten wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mstomphorst

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2010
Bij het opslaan van een PDF (Adobe Reader) geeft hij automatisch een locatie aan. Deze locatie wil ik graag wijzigen, zodat iedere keer als je een PDF opslaat, hij automatisch naar de gekozen locatie gaat.

Al diverse speurtochten gehad in Adobe, maar kan nergens vinden waar je dit kunt instellen.

Wie kan mij hierbij helpen?

:) Maar dat is toch makkelijk kijk even onder ..

rr8e9v.jpg
<<--ALS ! je handmatig opslaan wil

Ja dat snap ik maar als ik dus opslaan als doe dan slaat hij het document op bij mijn documenten.
Nu ga ik vanuit daar steeds handmatig naar mijn bureaublad en naar de map waar ik de documenten in wil hebben.
De locatie mijn documenten wil ik dus graag wijzigen in de map op mijn bureaublad.

:D Maak maar dan een lege map op je Bureaublad geef je die naam, en vervolgens daar via PDF kan je die als plek voor opslag aangeven ..

ja maar dit moet ik dus elke keer gaan aanklikken, terwijl als ik opslaan als doe wil ik dus graag dat hij al automatisch deze map aangeeft in plaats van de locatie 'mijn documenten'

Naamloos.png

:confused: Ik weet niet of is mogelijk automatisch altijd in dezelfde map aangemaakte document opslaan, volgens mij moet je toch altijd gewenste map aanwijzen ..

Laatst bewerkt:
Voorheen als ik deze map eens had aangeklikt pakte hij de map de volgende keer ook automatisch maar sinds er een update over mijn laptop is gegaan gebeurd dit helaas niet meer. Vandaar mijn vraag

:( Ja snap ik je maar zo gaat hier bij mij ook, nee ik geloof niet dat die iets met update's te maken heeft ..

Op andere kant ik herinner me echt niet dat die ooit automatisch was, altijd in dezelfde zelf aangemaakte map, behalve standaard wel altijd in documenten dat die was, en als je wel als maar een keer bestemming verandert dat ie wel ook zo blijft snap je ?
Dus als jij nu een eigen zelf gemaakte locatie voor opslag aangeeft ( of verandert ! ) dat die wel zo vast blijft ..

Laatst bewerkt:
Het is een probleem in de Adobe Reader die ze om 1 of andere reden maar niet (willen) oplossen. Wat je kunt doen als workaround, is in de Mijn Documenten map een snelkoppeling maken naar de map waar je de PDF wilt opslaan. Dan ben je er iedere keer maar 1 dubbelklik van verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan