lochitec bleutooth muis installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik wil mijn bleutooth muis installeren op mijn acer laptop 7720 g
Ik heb het volgende gedaan
De knop op mijn laptop ingeschakeld en zie de pictogram l beneden in de blk staan hij geeft ook aan Bleutooth toegestaan.
Heb de batterijen van mijn muis vervangen voor nieuw en de knop decteerbaar gebrobeerd en led knippert.
Heb het hokje :bluetooth apparaten kunnen deze comp vinden aangevinkt- ok.
Als ik kllk op bleutooth app weergeven staat er niets in het scherm
klik ik op apparaat toevoegen dan zie ik geen app staan
schijnbaar vind mijn laptop mijn muis niet
waar kan ik nog naar zoeken?
e d waele

Meestal zit er aan de onderkant van de muis een knopje wat je met een potlood/pen kunt indrukken.
Druk dat even in.
Daarna kun je hem nog eens proberen te installeren.
succes ermee

Bij mij zit er allen een knop voor aan/uit en een drukknopje voor te laten voor detectie dat knippert
wat of waar moet ik nog zoeken
Kan het zijn dat ik van logitech een driver moet laden BV
e de waele

Dat detectie knopje kon best wel het knopje zijn dat ik bedoel.
Daardoor zou hij dan herkend worden.

Bij mij werkt dat zo. Doet hij het niet? Overal op drukken en kijken wat hij doet.
Doet hij het? Overal vanaf blijven en gebruiken.

Drivers? In eerste instantie heb je de bluetooth drivers nodig.
Daarna misschien die van logitech. Dat kan ik niet beoordelen.

Download Setpoint van Logitech, neem aan dat je de zender/ontvanger die erbij zit gebruikt.
Probeer een andere USB poort ervoor, soms helpt dat.

Het is een draadloose muis wat bedoel je met een andere poort Ik heb mischien wel 10 poorten geprobeerd maar ze geven allemaal aan dat de software is geinstalleerd
Volgens mij ziet mijn laptop de muis niet met de telefoon fotos verzenden gaat prima Ik heb setpint 6.61 gedouwnload deed niet dan heb ik set pint 480b geprobeerd deed niets
firewall uitgeschakeld helpt niets deze muis heeft het altijd gedaan op deze laptop Op mijn andere acer laptop wert de zelfde muis wel goed ??
Ik zoek het toch in mijn laptop dat hij deze niet vind ook ook bij aparaten beheer zie ik de muis niet staan dat zou toch moeten of niet ?
e de waele

De muis doet het weer ik heb van wat liggen te kloien met instellingen en hij doet het weer wat een rotzooi om dat goed te krijgen
Allen bij mijn win 8 laptop heb ik ook een probleem met de muis en dat is het volgende
Ik zit op het bureablad rechts beneden staat een pictogram van mijn bleutooth als ik daar op klik krijg ik een menu te zien
Als ik klik op Instellingen openen gebeurt er verder niets Hoe is dat bij andere win 8 gebruikers ? soms doet hij het wel en ik weet niet wat er dan is
maar hij werkt meer niet dan wel en dan krijg ik mijn instellingen niet open
wie helpt wat dit kan zijn
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan