LockDown Browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Curlz

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Hey iedereen,

ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende probleem:

Voor mijn opleiding heb ik een LockDown Browser (LDB noem ik hem maar ff) moeten downloaden op mijn laptop. Deze browser zorgt ervoor dat je maar 1 scherm tegelijk open kunt hebben staan ivm spieken tijdens tentamens. Nou is bij mij die LDB tijdens een toets blijven hangen met als gevolg dat ik opnieuw moest beginnen. Vanwege deze frustratie heb ik de LDB van mijn laptop eraf gegooid.

Toen ik mijn laptop daarna wilde afsluiten kon ik opeens alleen nog maar uitloggen om daarna pas af te sluiten. Verder heb ik ook gemerkt dat mijn ctrl/alt/delete combi alleen nog maar de opties "wachtwoord veranderen", "Deze computer vergrendelen" en annuleren geeft.

Ik heb al gekeken bij gebruikersaccounts en daar staat mijn account gewoon als admin. Systeemherstel zou kunnen maar dan raak ik blijkbaar mijn virusscanner kwijt, tenminste mijn virusscanner staat in de lijst van programma's die waarschijnlijk worden verwijderd..

Wie weet een manier om dit weer goed te krijgen?

Groetjes Curlz

Hallo,

Volgens mij is LockDown nog niet compleet verwijderd. Probeer in de veilige modus het programma te verwijderen via software/programma's toevoegen of verwijderen.
Als LockDown er niet meer tussen staat, probeer je register op te schonen met ccleaner van piriform.
Kijk ook of er nog services draaien van LockDown, deze kun je uitzetten via start -> uitvoeren -> typ "services.msc".

Succes

Laatst bewerkt:
Beste PR3M1UM,

bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels alle services/ onderdelen van LockDown verwijderd waardoor ik mijn taakbeheer weer kan starten :D

Ik kan alleen helaas nog steeds niet normaal afsluiten :

Foto-IHANS3RX.jpg

Hier is te zien dat ik alleen kan afmelden en vergrendelen. Weet iemand hoe ik dit nog verder op kan lossen? :confused:

Laatst bewerkt:
Daar weet ik zo snel nog geen oplossing voor. Probeer intussen windows update te draaien voor updates.
Als tussenoplossing kun je in het vak van Programma's en bestanden zoeken in het startmenu "shutdown -s" intypen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan