Locked probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saporo

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Beste mensen.

Ik zit met een groot probleem, gisteren heeft een virus toegeslagen iets van federale politie ik heb deze kunnen verwijderen maar hij heeft wel
een aantal bestanden die in mijn mappen staan oa filmpjes geblokkeerd er staat Locked bij zie bijlage.

Ik heb het programma unlocked gedownload maar die werkt niet.

Heeft iemand een oplossing om dit weer te kunnen ontgrendelen, ik werk met Vista

Met vriendelijke groeten Saporo.

screen.jpg

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Probeer een systeemherstelpunt terug te zetten naar voordat je het probleem kreeg.

Hartelijk bedankt Mik voor je antwoord ik heb hem dus al naar drie dagen terug gezet en daardoor kon ik weer gewoon op mijn pc, daarna gelijk goed gescand alleen de bestanden blijven gesloten.

Bedankt dat ik ben toegelaten op Helpmij en dat ik hier mijn vragen kan stellen.

Gr Saporo

Hallo,

Probeer eens de bestanden te hernoemen naar de extensie (mp4) wat het eerst was.
Een systeemherstelpunt werkt alleen voor software en Windows-bestanden.

Groetjes, WDHBGS

Hartelijk dank voor uw antwoord, ik ben maar een leek op pc gebied en begrijp even niet hoe en waar ik de bestanden kan hernoemen zoals u als advies geeft.

Mvg Saporo

Laatst bewerkt door een moderator:
Druk op Extra. Dan op Mapopties. Dan op Weergave, en dan op Extensies voor bekende bestandtypes verbergen.
Dan kan het bestand via rechtermuisknop en dan Naam wijzigen weer naar Crazy.mp4 worden hernoemd.
Ik hoop dat dit werkt.

Helaas ook dit werkt niet alles blijft stijf op slot, veel dank voor uw hulp.

Jammer dat je nog een leek bent op pc gebied en dat eerlijk toegeeft. Wellicht kun je met behulp van een kennis, buurman o.i.d. het probleem wél fixen.
Hier is n.l. een oplossing (NL).
Als je niemand vindt, kun je het ook eens proberen met Mbam (zie link in m'n handtekening).

Laatst bewerkt:
Heel veel dank voor alle hulp, met deze bijlage ga ik zeker met een kundig iemand aan de slag.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend met hopelijk wat mildere tempraturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan