Lockerz site werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Als ik me wil registreren wil op lockerz.com klik ik op ''registreren'' maar dan ververst de pagina en gebeurt er niks :eek:
Dit ook al met andere browser geprobeerd. Helpt ook niet.
Ligt dit aan de site of doe ik iets verkeerd?

Ik zie alleen iets staan log in met je facebook account, verder zou ik het niet weten en zeker niet doen dubieus of niet.

Laatst bewerkt:
Ligt aan de website...
je moet je af vragen of ze niet al lang je gegevens hebben, en of het dus geen illegale handel betreft ;)

inloggen met facebook op zo'n website is natuurlijk dikke ONZIN!
als je dit doet, ben je binnen de kortste keren je account kwijt. Of hij word vol gespamt.

Lockerz is geen scam, dat is allang bewezen.
Maar tegenwoordig zijn de leuke acties die ze vroeger hadden verleden tijd

Ik ken de website verder niet, echter zie ik wel dat tegenwoordig steeds meer reclame berichten van vrienden word geplaatst (en dus NIET DOOR vrienden, maar door spambots die over de wachtwoorden van de accounts van mijn vrienden beschikt)
vandaar dat ik nooit inlog met gegevens van twitter,email,facebook en noem maar op.

Lockerz niet doen!
inderdaad 2 jaar geleden toen ik erop zat was het leuk voor 600 punten een 64gb ipod.
toen had je opeens heel veel punten nodig.
toen opeens kon je gaan betalen waardoor je extra punten kreeg.
toen opeens kwam er een systeem waardoor je echt ****** veel punten nodig had om iets t.w.v 10 euro te kunnen hebben
en nu keek ik er weer voor de grap op om te kijken hoe het er nu uitziet.
onduidelijk,geen goeie dealz meer (haast geen korting meer als vroeger) of te wel niet meer doen.

MM, als ik nog ooit op de naam kom dan voeg ik hem aan dit bericht toe. (swagbucks)
Maar helaas heb je dan een facebook account nodig en kun je soort gelijke deals maken (maar dan beter) alleen is het US only (staat al heeeeeel lang op binnenkort wereldwijd maargoed) en ik weet de naam niet meer.

Laatst bewerkt:
Je bedoelt Swagbucks david?
Dat is zeker een goeie site, maar niet beschikbaar in Nederland...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan