Guus abc †
Meubilair
- Lid geworden
- 12 feb 2004
Ik kan hier echt niets meer mee.
Ik denk niet dat Systeemherstel nog veel zin heeft, maar je kunt het proberen.
Levert dat niets op , dan kun je eens kijken of Controle Systeembestanden iets oplevert.
Ga naar Start, Uitvoeren.
Typ sfc /scannow (spatie na sfc!) en klik op OK.
Er zal nu een controle op alle systeembestanden worden uitgevoerd.
Wordt er een beschadigd of ontbrekend bestand aangetroffen, dan krijg je de vraag om dit terug te zetten van de cd-rom.
Helpt dit allemaal niet en kun je nog steeds geen backups maken, dan ben ik bang dat je de gegevens op je schijf kwijt bent.
Er zit dan niets anders op dan formatteren en opnieuw installeren.
Je kunt dan natuurlijk ook geen programma's als AVG, ZoneAlarm en SpywareBlaster op cd-rom of dvd-rom zetten.
Hopelijk kun je dat bij iemand anders doen, want het is wel belangrijk dat je deze programma direct na de installatie van XP installeert; anders heb je kans dat je meteen weer met spyware of virussen zit opgescheept zodra je internet opgaat.
Guus.

Ik denk niet dat Systeemherstel nog veel zin heeft, maar je kunt het proberen.
Levert dat niets op , dan kun je eens kijken of Controle Systeembestanden iets oplevert.
Ga naar Start, Uitvoeren.
Typ sfc /scannow (spatie na sfc!) en klik op OK.
Er zal nu een controle op alle systeembestanden worden uitgevoerd.
Wordt er een beschadigd of ontbrekend bestand aangetroffen, dan krijg je de vraag om dit terug te zetten van de cd-rom.
Helpt dit allemaal niet en kun je nog steeds geen backups maken, dan ben ik bang dat je de gegevens op je schijf kwijt bent.

Er zit dan niets anders op dan formatteren en opnieuw installeren.
Je kunt dan natuurlijk ook geen programma's als AVG, ZoneAlarm en SpywareBlaster op cd-rom of dvd-rom zetten.
Hopelijk kun je dat bij iemand anders doen, want het is wel belangrijk dat je deze programma direct na de installatie van XP installeert; anders heb je kans dat je meteen weer met spyware of virussen zit opgescheept zodra je internet opgaat.
Guus.