log me in alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Ik gebruik nu log me in om pc's over te nemen van afstand. het probleem daarvan is, dat eerst op de pc de service geinstalleerd moet worden vanuit de log me in website. Ken iemand een programma waarmee de overname serivce/tool automatisch geinstalleerd wordt? Zoiets als microsoft remote control, maar dan beter.

groet en dank

Ik sta op het punt om ook dit program te gebruiken.Ik heb op dit forum ook een vraag gepost voor software om mijn huis via een webcam op afstand in de gaten te kunnen houden.
Ik heb tot nu toe geen respons gekregen,dus dacht dan maar dit program te kunnen gebruiken.
Wat mij echter tegen de borst stuit is dat de controlle vermoedelijk via een website gaat en dat datgenen wat ik wil doen ook gecontrolleerd kan worden door anderen.
in hoeverre heb jij ervaring met dit program ?is het betrouwbaar?

Het werkt heel goed. Ik heb niet gemerkt dat mensen mee kunnen kijken. Wat mij tegenstaat is dat je eerst ter plekke moet gaan om de pc aan te melden op de site, dat je de pc niet met een wol-achtig iets kunt aanzetten en dat je de pc's niet in overzichten kunt zetten. Dus alle pc's van 1 locatie bijelkaarin een apart "mapje"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan