Log on screen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chikitazzz

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
hallo :D

heb een klein vraagje ... weet iemand ho ik log on screen kan veranderen ik heb redmatrix gedownload en ik zou die nu graag wille aanpassen mer ik weet nie hoe of waar... help aub

G.I.O...Xxx

heb die gedownload en geprobeert om intsetelle mer et gaat precies niet wet je hoe het werkt mss heb ik de verkeerde screen gedownload (redmatrix das wa ik heb gedownload ) :o

nee van Download from danielmilner.com en ik heb die geinstaleerd, naadien heb ik en leuke logon screen gedownload mer ik kan hem nu niet iinstellen ik wee nie hoe het moet heb langs
select a logon screen geprobeerd en naar het mapje gegan waaar ik die heb geinstaleerd mer die leest het niet kan niks zien

Laatst bewerkt:
hmm ik w8 al de 2de dag op antwoord mer niks is er iemand die mij verder wil helpen :confused::rolleyes:

Wil?? Misschien kán niemand het? ik heb geen tutorials en ik weet ook niet hoe het programma werkt. Ik gebruik dat programma zelf niet. Het enige wat je kunt doen is wachten of er misschien iemand is die het wél weet of nog eens gaan zoeken op Google met de zoekterm 'change logonscreen' :)

Dan mag je vertellen wat de oplossing was voor de mensen die met het zelfde probleem kampen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan