• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

logboek waarbij 1 cel vewijst naar naam tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

spotter71

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2017
ik wil een log boek maken voor een wagen park waar bij de klachten worden opgeslagen in de tabblad van die auto.
dus als ik klachten heb dat deze kan in vullen in het invulblad en als ik dit opslaat gelijk in het tabblad van die auto komt.
zie hieronder een voorbeeld.

Bekijk bijlage auto logboek.xlsx

Ik heb er ook even een datum tussen gezet, want dat lijkt me cruciaal bij een logboek.

is dit wat je bedoelt?

Gr.
Sjon

Bijlagen

dit is wel wat ik bedoel.
en in het logboek moet meer gegevens komen maar dit was een opzetje.
kan je me iets meer uitleggen wat je heb gedaan bij het invul scherm, als ik het goed zie heb je de 2e regel geslecteerd maar het is de bedoeling dat ik meer gegevens verspreid over dat blad ook opsla.
maar voor nu alvast bedankt Sjon

Nu wordt alleen cel B3 t/m D3 weggeschreven naar het blad dat je in A3 invult. Als je daadwerkelijke bestand een andere opzet is dan je voorbeeldbestand, dan zou ik even een gelijkend voorbeeldbestand plaatsen.

Dat is inderdaad een voorbeeld van het invulblad, maar geen gelijkend voorbeeldbestand.

Nu moeten we raden hoe jij je tabbladen hebt ingericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan