Logboeken winXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Bij mij staan vreemde dingen in de logboeken (zie bijlage). Als ik de foutmelding open staat er ''Kan de geschiedenis van groepsbeleidsobjecten in het register niet lezen. Het verwerken van groepsbeleid wordt voortgezet''. Iemand enig idee wat dit is?

Mvg,

Bram

Bijlagen

• Imo.JPG
    Imo.JPG
    76,8 KB · Weergaven: 53
er staan altijd zoveel foutmeldingen in de logboeken, wat deze van jou is weet ik niet direct.
Meestal allemaal zonder effect op de pc hoor :P
heb je ergens last van misschien dat je in je logboeken gaat kijken?

Bij mij staan vreemde dingen in de logboeken (zie bijlage). Als ik de foutmelding open staat er ''Kan de geschiedenis van groepsbeleidsobjecten in het register niet lezen. Het verwerken van groepsbeleid wordt voortgezet''. Iemand enig idee wat dit is?

Mvg,

Bram

jij was toch die geene met die dacht dat de schijf stuk was.?
heb je memtest al doorlopen wat gisteren was voor gesteld ?

jij was toch die geene met die dacht dat de schijf stuk was.?
heb je memtest al doorlopen wat gisteren was voor gesteld ?

Ja, klopt! Sorry vergeten de uitkomst te posten maar hij heeft na 7 uur draaien 0 fouten gevonden.

er staan altijd zoveel foutmeldingen in de logboeken, wat deze van jou is weet ik niet direct.
Meestal allemaal zonder effect op de pc hoor :P?

Okay dus het zegt niet direct iets over de prestaties van je pc?

heb je ergens last van misschien dat je in je logboeken gaat kijken

Ja verscheidene ik ben een soort van bezig met een laatste poging het zelf op te lossen, uiteraard met hulp van de helpmij-ers!

jah nee, het kan zijn dat er instaat wat er foutloopt maar er staat vooral veel brol tussen...
Heb je dan al een topic voor je problemen geopend? Welke heb je dan zoals of geef anders eens de link hé :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan