Login erg raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fab300

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
812
Hallo,
Ik heb een beetje in de map Gebruikers gesleuteld met CMD en daarna ben ik naar Configuratiescherm gegaan. Daar zette ik de Manier van hoe gebruikers zich aan- of afmelden in Gebruikers het vinkje van Het Welkomstvenster aan, en toe kreeg ik een melding: Iets over offline bestanden. Ik weet niet meer wat er stond...
Ik had dus een nieuwe account gemaakt in CMD (net user qwerty /add) en nu kreeg ik de melding bij het aanmelden dat het niet kon, en iets over Controleer of u met het netwerk verbonden bent en neem contact op met de netwerkbeheerder...
Nu kan ik die nieuwe account dus niet gebruiken. Geen enkele account werkt, ook niet als ik gewoon naar Gebruikersaccounts ga en daar gewoon netjes een account maak.
Dus hier luidt de vraag: Wie kan me helpen (met het maken van een nieuwe account)?

opgelost:
En nog een vraagje, te klein om een nieuw topic aan te maken: Ik wilde de account SYSTEM maken, maar die is blijkbaar al in gebruik. Type ik in CMD in net user SYSTEM (met als doel de informatie van de account te krijgen) en dan staat er dat hij de account niet kan vinden. Weet iemand misschien wat deze half-account moet voorstellen?

Grtz. Fabian.
 
Laatst bewerkt:
Dankje crash, ik dacht inderdaad zoiets aangezien het in taakbeheer ook wordt weergegeven met systeemprocessen als svchost.
 
Wat betreft je accounts die om een netwerk vragen. Accounts ook al eens verwijderd via net user command?
 
Met net user qwerty /delete? Ja, ik heb nu nog maar 3 accounts, alleen nog maar Administrator (uitgeschakeld), Gast (uitgeschakeld) en Fabian (ikzelf dus). Ik had wel een paar rare namen, bijvoorbeeld Aspnet (nooit van gehoord). Die heb ik allemaal verwijderd. En nee, het heeft geen zin.
EDIT:
Even voor de duidelijkheid:

cmdx.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan