• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

login historiek excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

soundforce

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2018
Beste,

Voor een eindejaarsopdracht (gip-opdracht) op school moeten wij een kassasysteem van een virtueel bedrijf maken. Voor de beveiliging zouden we de login-geschiedenis moeten bijhouden. Wanneer iemand zich inlogt in ons kassasysteem (gebruikersnaam en code) zou die automatisch moeten worden opgeschreven. Iemand enig idee in welke aard ik moet zoeken, alle tips zijn welkom.

(Ik heb bewust geen excel-doc ingegeven omdat dit beetje overbodig zou zijn + veel gefoefel , logingegevens, verschillende tabladen enz.)

mvg
soundforce

Je kan beter zelf een opzet maken en wanneer je vastloopt dat document hier plaatsen met je vragen er bij.
Eindejaar is nog ver weg, dus tijd genoeg.

(Ik heb bewust geen excel-doc ingegeven omdat dit beetje overbodig zou zijn + veel gefoefel , logingegevens, verschillende tabladen enz.)
Dus elke inspanning is al te veel moeite? Bijzonder

Voor het aanmelden
Code:
 Sheet1.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 2) = Array(Environ("Username"), Now)
Voor het afmelden
Code:
Sheet1.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(, 2) = Now

Naar het waar en hoe zal je maar even wat studie moeten doen.

U heeft waarschijnlijk mijn bericht verkeerd verstaan of verkeerd WILLEN verstaan (die "bijzonder" , klinkt beetje onrespectvol). Ik heb al een volledige kassasysteem en kan die hierin zetten, maar daar bent u niet veel mee. Het gaat hier niet eens om te lui te zijn om die hierin te zetten. Login gegevens heb ik al lang enz. Ik weet gewoon niet hoe ik aan een loginhistoriek moet beginnen. Heb al veel gezocht op internet maar vond niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan