robinbiziuk
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 jun 2012
Hallo,
Ik ben nu al een tijdje bezig aan een werkende login. Tot zover is dit me nog niet gelukt en krijg ik allemaal oneindige loops.
Verder heb ik al lopen rondneuzen op andere sites voor kant en klare code die ik alleen hoef aan te passen en daarna direct kan implementeren,
dit werkte allemaal helaas niet.
Nu dus een noodkreet van mij, wie kan me helpen?
Er is een bestaande site, die een login nodig heeft.
De login heeft de volgende velden:
- Gebruiker
- Wachtwoord
Het liefste zou ik de login bij me index in willen doen.
De login moet verder verbinding maken met de database tabel helpdeskmedewerker met de velden die gebruikt moeten worden username, wachtwoord, rechten, medewerkerid
De rechten zijn er om dat bepaalde knoppen binnen de site alleen voor admins is.
Voor de login moet natuurlijk ook een check komen maar die kan ik zelf wel dr omheen bouwen.
Hierna moet de gebruiker naar de homepage begeleid worden waar hij rustig zn gang kan gaan + een uitlog knop.
Op elke pagina moet ook de mogelijkheid wezen om gegevens over de ingelogde gebruiker te gebruiken zoals de id.
Een hele klus dus maar wel noodzakelijk
De bestanden van de site:
- index.php (alle includes + actions)
- conf/config.php (Verbindingsgegevens van de database)
- css/style.css (spreekt voor zich neem ik aan)
- inc/database.inc.php (maakt de daadwerkelijke verbinding met de database)
- inc/general.inc.php (snelle opmaak van de site met elementen van pagina's bv. wrapper header etc.)
Ik hoop ik hoop ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen
alvast bedankt!
ps: me oude code heb ik uit boosheid verwijderd dus deze is niet meer aanwezig
Ik ben nu al een tijdje bezig aan een werkende login. Tot zover is dit me nog niet gelukt en krijg ik allemaal oneindige loops.
Verder heb ik al lopen rondneuzen op andere sites voor kant en klare code die ik alleen hoef aan te passen en daarna direct kan implementeren,
dit werkte allemaal helaas niet.
Nu dus een noodkreet van mij, wie kan me helpen?
Er is een bestaande site, die een login nodig heeft.
De login heeft de volgende velden:
- Gebruiker
- Wachtwoord
Het liefste zou ik de login bij me index in willen doen.
De login moet verder verbinding maken met de database tabel helpdeskmedewerker met de velden die gebruikt moeten worden username, wachtwoord, rechten, medewerkerid
De rechten zijn er om dat bepaalde knoppen binnen de site alleen voor admins is.
Voor de login moet natuurlijk ook een check komen maar die kan ik zelf wel dr omheen bouwen.
Hierna moet de gebruiker naar de homepage begeleid worden waar hij rustig zn gang kan gaan + een uitlog knop.
Op elke pagina moet ook de mogelijkheid wezen om gegevens over de ingelogde gebruiker te gebruiken zoals de id.
Een hele klus dus maar wel noodzakelijk

De bestanden van de site:
- index.php (alle includes + actions)
- conf/config.php (Verbindingsgegevens van de database)
- css/style.css (spreekt voor zich neem ik aan)
- inc/database.inc.php (maakt de daadwerkelijke verbinding met de database)
- inc/general.inc.php (snelle opmaak van de site met elementen van pagina's bv. wrapper header etc.)
Ik hoop ik hoop ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen
alvast bedankt!
ps: me oude code heb ik uit boosheid verwijderd dus deze is niet meer aanwezig