Login/registratie in flash CS5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyranio

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Hallo ik knutsel graag altijd aan dingen en nu knutsel ik aan een website. Alleen wil ik er een Login en registratie bij hebben... ik zeg nu wel alsof het erg simpel is maar ik weet dat het vreselijk moeilijk is. Voordat ik dit wist dacht ik: laten we lekker youtube afglijden om tutorials te vinden! tot mijn grote spijt vind ik wel veel codes en hoe je dat maakt alleen moet ik een paar dingen weten:
1) Hoe krijg ik in godsnaam een actionscript tabel waar je de script in kan vullen?
2) Weet iemand een paar tips of hoe je het wat mooi maakt of zo? Ik weet al veel over het maken maar scripts is altijd het nadeel.
3) Weet iemand een goede tutorial of weet iemand of ik het verkeerde flash programma gebruik?
Ik gebruik Adobe flash CS5
voor de rest IK WIL HET IN FLASH MAKEN EN NIET IN WIX OF DAT SOORT TROEP SITES!!

Ik hoop op antwoorden en ook wel goede :) klinkt erg bot eigenlijk... maar ik hoop niet op mensen van dat is onmogelijk of komop man je komt toch nooit boven die populaire sites ofzo... (waarom ze dat eigelijk zouden andwoorden...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan