login scherm een video of gif laten weergeven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Is het mogelijk om op het login scherm een .gif of een video af te spelen?

Godzijdank kan dat in Vista en Windows 7 niet.
Stel je voor dat er daar wat misgaat, dan kan er niemand inloggen.... :rolleyes:

Enige wat je zou kunnen doen is spelen met de schermbeveiliging, maar die gaat natuurlijk pas na een bepaalde tijd in werking (ook op het inlogscherm).

Tijs.

Jammer dat het niet kan ik was er al bang voor alleen waarom zou je dan niet meer kunnen inloggen?
Wat ik bedoel is de achtergrond van het inlog scherm vervangen je kan nu met een paar aanpassingen de achtergrond veranderen alleen dat zijn alleen jpg.

Waar je het nu over hebt is heel wat anders dan een extra 'programma' laten draaien om iets weer te geven (een filmpje of afbeelding) tijdens het tonen van het inlogscherm.

De volgende keer je vraag in 1 keer duidelijk stellen, ajb.

Ik vermoed dat op basis van je nieuwe vraag, waar je het niet meer hebt over een filmpje maar dat je graag een andere standaardachtergrond van het inlogscherm zou willen hebben er nog wel reacties gaan komen van iemand die dat geprobeerd heeft.

Tijs.

Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn probleem weet iemand misschien hoe ik dit voor elkaar krijg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan