Nog neit echt af maar hier is alvast een klein gedeelte momenteel laat hij alleen de links view comments zien en niet de nieuws zelf.
tot zover werkt dit wel wat ik wou is dat de orginele post ook weer wordt weergegeven boven aan zodat ze zien hey ik bekijk comments van...
hehe het werkt bijna goed!
de enigste VAGE probleem die ik heb is dit in de database staat bij de news_comments tabel een rij met timestamp hier staat dat dummy (een user) heeft gepost op 2009-08-28 als DATE
wat geeft de site weer : posted on 2026-08-09 lol? echt vaag -.- anyway om de date om te draaien naar 28-08-2009 op website zal ik zeker moeten zeggen dat $timestamps een array is?
en dan bepaalen d/m/Y weergeven.
maarja het vage voorlopig is de post datum klopt dus helemaal niet deze informatie staat niet eens in de tabel enig idee wat dit kan veroorzaken.
o en dacht eraan om te zeggen als er geen comments zijn gevonden echo dan no comments made yet maarja in die qry2 heeft hij altijd resultaat -.- want hij vind $id
mmm :s
PHP:
<?php
// connectie
include_once "functions.inc";
connect();
$id = $_GET['news_id'];
// check of news_id bestaat en details weergeven.
if($id) {
$qry = "SELECT *,charname FROM news, profile WHERE news.id=$id && news.profile_id=profile.id";
$res = mysql_query($qry) or die (mysql_error());
while ($row = mysql_fetch_assoc($res)){
$ncharname = $row['charname'];
$nsubject = $row['subject'];
$nmessage = $row['message'];
$ntimestamp = $row['timestamp'];
echo "<b>$nsubject</b><hr color=\"#A48BFE\"><br>";
echo nl2br($nmessage);
echo" <hr color=\"#A48BFE\">";
echo"<font color=\"#07B2F6\">posted by <b>$ncharname</b> on $ntimestamp</font><br><br><br><br>";
$qry2 = "SELECT *,charname FROM news_comments, profile WHERE news_comments.news_id=$id && news_comments.profile_id=profile.id";
$res2 = mysql_query($qry2) or die (mysql_error());
while ($row2 = mysql_fetch_assoc($res2)){
$ccharname = $row2['charname'];
$cmessage = $row2['message'];
$ctimestamp = $row2['timestamp'];
echo "Response from <b>$ccharname:</b><br><br>";
echo nl2br($cmessage);
echo" <hr color=\"#A48BFE\">";
echo"<font color=\"#07B2F6\">posted on $ctimestamp</font><br><br>";
}
}
// check niet geslaagt dus de news berichten weergeven
}else {
$query = "SELECT * FROM news";
$result = mysql_query($query) or die (mysql_error());
while($row = mysql_fetch_assoc($result)) {
echo "<a href=\"?news_id='".$row['id'] ."'\">View comments</a><br>";
}
}
?>
tot zover werkt dit wel wat ik wou is dat de orginele post ook weer wordt weergegeven boven aan zodat ze zien hey ik bekijk comments van...
hehe het werkt bijna goed!
de enigste VAGE probleem die ik heb is dit in de database staat bij de news_comments tabel een rij met timestamp hier staat dat dummy (een user) heeft gepost op 2009-08-28 als DATE
wat geeft de site weer : posted on 2026-08-09 lol? echt vaag -.- anyway om de date om te draaien naar 28-08-2009 op website zal ik zeker moeten zeggen dat $timestamps een array is?
en dan bepaalen d/m/Y weergeven.
maarja het vage voorlopig is de post datum klopt dus helemaal niet deze informatie staat niet eens in de tabel enig idee wat dit kan veroorzaken.
o en dacht eraan om te zeggen als er geen comments zijn gevonden echo dan no comments made yet maarja in die qry2 heeft hij altijd resultaat -.- want hij vind $id

Laatst bewerkt: