Login systeem geeft 2 simpele errors?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn31

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Hallo,

Ik heb zojuist een login systeem van het internet geplukt die is gemaakt voor php 5.3 Nu werkt de installatie wel maar hij geeft 2 errors. Deze errors leken mij vrij simpel maar ik krijg ze niet opgelost ik heb het script van deze site afgehaald en de 2 errors die ik krijg zijn:

Warning: require_once(/home/deb29369/domains/mijn domein/public_html/testloginlogin/includes/functions.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/deb29368/domains/holo-hotels.nl/public_html/testlogin/login/includes/config.php on line 32

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/deb29368/domains/holo-hotels.nl/public_html/testloginlogin/includes/functions.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/deb29369/domains/mijn domein/public_html/testlogin/login/includes/config.php on line 32

Nu zie ik dat de fouten aangeven dat er een / mist in een van de bestanden maar als ik dan in de bestanden kijk en probeer te zoeken dan geeft ie aan niks te kunnen vinden iemand enig idee?

Bedankt

Het gaat om regel 32 van config.php
PHP:
require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'] . $sFolder . '/includes/functions.php');

Daar ontbreekt inderdaad nog een '/' (het bestand functions.php wordt nu gezocht in testloginlogin i.p.v. testlogin/login).
De makkelijkste manier om dat op te lossen is door de regel
PHP:
$sFolder = 'login';
te veranderen in
PHP:
$sFolder = '/login';

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan