tattoo
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2001
Ik werk thuis op een P266 onder Win98 SE. Ik ben aangesloten op het netwerk van de Technische Universiteit en heb een Realtek 10/100 PCI kaart. Na het invoeren van mijn wachtwoord behoort er een scriptje (WIN NT aanmeldingsscript) af te rollen om mij aan te melden op het netwerk (dan zie ik venstertjes als COMMAND en KIX32 langkomen).
Sinds enige tijd loopt de inlogprocedure vast door een aantal redenen:
- soms geeft KIX32 een foutmelding
- soms blijft ie hangen en kan ik wel op annuleren drukken, maar dan loopt explorer (windows) vast na het opstarten
- en soms dan blijft het script helemaal hangen
Hierdoor heb ik geen toegang tot de netwerkresources van de TU. Gelukkig heb ik nog wel verbinding met het internet en doet mijn email het ook gewoon (vreemd?).
Ik heb al geprobeerd om de netwerkkaart opnieuw te installeren, maar dat helpt niet veel. Ik vermoed dat het opnieuw installeren van Windows meer oplost, maar eerst wilde ik graag de mening van de experts horen!
Alvast bedankt voor het lezen en meedenken! :thumb:
Sinds enige tijd loopt de inlogprocedure vast door een aantal redenen:
- soms geeft KIX32 een foutmelding
- soms blijft ie hangen en kan ik wel op annuleren drukken, maar dan loopt explorer (windows) vast na het opstarten
- en soms dan blijft het script helemaal hangen
Hierdoor heb ik geen toegang tot de netwerkresources van de TU. Gelukkig heb ik nog wel verbinding met het internet en doet mijn email het ook gewoon (vreemd?).
Ik heb al geprobeerd om de netwerkkaart opnieuw te installeren, maar dat helpt niet veel. Ik vermoed dat het opnieuw installeren van Windows meer oplost, maar eerst wilde ik graag de mening van de experts horen!
Alvast bedankt voor het lezen en meedenken! :thumb: