Logitec Harmony vervanging

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Mijn Logitec Harmony staat op het punt het te begeven, Hardware knoppen reageren slecht en de batterij wordt de laatste tijd duidelijk slechter. Logitec is gestopt met dit product, oude voorraad is niet logisch omdat je niet weet hoelang de software no on line is.
Bestaat er ergens een punt voor punt vergelijking tussen een Harmony One+ en andere merken universele afstandsbedieningen. waar mee je goed kan kiezen wat voor mij de beste is. Tot nu toe heb ik alleen Sofabaton gevonden maar weet niet of die alle functies van de Logitec kan overnemen, zoals met een druk op de knop de televisie, de versterker, een eventuele verdeler van 1 HDMI naar twee HDMI's (alleen beeld en alleen geluid via een matrix schakelaar)en het provider kastje (bv van KPN) en al die instrumentatie via de diverse apart kan schakelen bv geluid alleen op de televisie of alleen op de versterker, een CD/DVD/Blue Ray alleen op geluid *(CD) of op beeld en geluid. Zonder de functionaliteit het ik 4 á 5 afstandsbedieningen nodig.

Bekend probleem. Echter lijken er geen goede alternatieven te zijn. Het product is uniek, maar blijkbaar is er maar een zeer beperkte groep gebruikers voor.

Ik volg dit draadje wel even, want zou ook wel geïnteresseerd zijn in een opvolger.

Ik heb nog een Logitech Harmony 525 liggen.
Deze is maar heel weinig gebruikt en dus nog als nieuw.
Als je er interesse in hebt mag je die wel hebben.

31d3faf818c58c4d40ae90a520f2f66a_original.jpg

Laatst bewerkt:
Beste Edmoor,

Mooi aanbod, wat vraag je ervoor?

Je mag het als een kerst cadeau beschouwen :-)

Het pakketje is naar je onderweg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan