logitec toetsenbord werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
hoi

plotseling is mijn logitec snoerloos toetsenbord gestopt met werken. Het begon dat typen steeds moeilijker werd. Logischerwijs nam ik aan dat de batterijen leeg zouden zijn maar ook het plaatsen van twee splinternieuwe batterijen mocht niet baten.
Ook het opnieuw installeren van de software bracht geen uitkomst. Mijn logitec snoerloze muis werkt perfect.
Wie o wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.
Dutch.
P.S. Dit bericht is geplaatst door mijn vriendin.

Kun je de zin :

"het begon dat typen"

wat verduidelijken, ik snap 'm niet helemaal ?

Jij schrijft namelijk dat je logischerwijs aannam dat de batterijtjes leeg zouden zijn, maar mijn ervaringen met hetzelfde keyboard en de muis zijn dat het niet geleidelijk achteruit gaat, maar plotsklaps gewoon ophoudt met werken.

Geplaatst door gast0225
Kun je de zin :

"het begon dat typen"

wat verduidelijken, ik snap 'm niet helemaal ?

Jij schrijft namelijk dat je logischerwijs aannam dat de batterijtjes leeg zouden zijn, maar mijn ervaringen met hetzelfde keyboard en de muis zijn dat het niet geleidelijk achteruit gaat, maar plotsklaps gewoon ophoudt met werken.

Inderdaad ging het typen steeds moeilijker! Maar ondertussen heb ik toch zelf de oplossing gevonden. Het waren toch de batterijtjes

Blijkbaar waren de nieuwe batterijen van een slechte kwaliteit. ( Wist niet dat dat vandaag nog voorkwam) ik heb batterijtjes van een werkende zaklaantaarn het toetsenbord gestopt en ja hoor het werkte weer!

Bedankt voor je reaktie!

Dutch

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan