logitec webcam 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
ik heb een webcam, 1 maand gebruikt na aankoop in 2005.

p/n 861193-1000
pid lh54581
geprobeerd te instaleren met on line updates, (voor vista)enkel de camera wil niet werken. ik krijg steeds de melding dat ik mijn usb moet insteken, terwijl die al in mij pc gestoken is.
de driver van de cd rom wil maar niet werken, updates werken ook niet.
heb via logitec alle mogelijke (webcam) drivers gedownload.
maar na instalatie werkt 4 van 4 de camera instaleren niet. de cam is niets aan en zo goed als nieuw
ik heb een packard bell met vista . zie in program files, en programfiles (x86) staan
webcam: logitec = quickcam 8.4.6
driver cd= de mogelijkheid quickcam 8.4.6 windows, en mac.

als ik gewoon de webcam insteek, dan vraagt de pc stuurprogramma zoeken instaleren,
plaats de schijf (word blijkbaar niet herkend) uw camera kan niet worden herkend.
op het icoontje in de werkbalk, als je oop de webcam klikt, krijg ik een menu'tje:van logitech webcam, het venster blijft zwart

webcam uit pc halen
driver installeren
als er om gevraagd word webcam erin doen
ook zo gedaan????

quickcam

ja hoor, heb ik eerst geprobeerd.
met het venster: een van onderstaande items selecteren:

alleen Quiccam stuurprogramma's instaleren.
verder staat er nog videocall en msn, die intereseren me niet
het volgende venster: quickcam4000 is dezelfde afb als mijn cam, kies setup taal: ned,
verder licentieovereenkomst, verder, instalatie,
daar komen de vensters knipperend te voorschijn, na een (lange ) tijd. word er gevraagd om de pc te herstarten, en het usb snoer in de pc te steken, en daar reageert de pc niet op

eerst de driver cd, en dan pas de cam, heb er al zeker 5 uur in gestoken met alle mogelijkheden, in de geinstaleerde programma's staan nu al 4 logitec atributen:
logitec desktop messenger 8,4Mb
Logitech image studio 105MB
Logitech Quickcam 38,1MB
en logitech camera stuurprogramma 18,7 MB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan