Logitech bluetooth muis hangt

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik probeer een logitech BT muis te installeren op een Acer Laptop met BT aansluiting. De software wordt geïnstalleerd maar blijft hangen na aan en uit en aan gaat het weer even zo vrolijk verder. Ik kan verder niets doen maar krijg de set up ook niet weg!! Zeer slechte bijsluiter anders bij die veel te dure logitech BT muis, heel veel spijt en ik stamp die muis als het nog langer duurt volledig in elkaar. Ben al een hele dag bezig met dat kolere ding. Wie weet hoe ik die installatie kan afbreken??????? Tijdens de setup detecteert hij trouwens de laptopmuis en om die optimaal te laten blijven werken installeert Logitech alleen de usb aansluiting, dat staat er en het gaat nb om een Blue tooth muis. En dan blijftie ook nog eens hangen>>>>>>>>>>>>>>>>Dit kan dus echt niet...

instalatie afbreken lukt denk ik zo wel

Ctrl+alt+del

je ziet dan bij toiepassingen je setup staan klik er met je andere muisknop op en kies ga naar proces. je komt dan automatisch bij het juiste proces uit en daar klik je weer met je rechter muisknop op en kies je processtructuur beindigen.

en de rest van je verhaal snapt ik niet helemaal.

logitech gaat je USB instaleren of zo iets? is die dan nog niet geinstaleerd.
kijk eens bij apparatenbeheer.

Hangt niet meer, met usb bedoel ik dat tijdens de installatie een mededeling komt dat er een touchpath is ontdekt en om die optimaal te laten functioneren wordt er alleen een usb poort voor de muis geïnstalleerd!!! Sluit uw muis aan op de USB poort>>>> Kijk dan word je natuurlijk heel vreemd in je hoofd, je bent een blue tooth muis aan het installeren en dan krijg je die wartaal te zien en een opdracht die je niet uit kunt voeren. Maar goed de installatie gaat door en uiteindelijk is de setup voltooid en dan gaat het weer over BT. Je moet nu wachten tot de muis wordt herkend en aangesloten. Dan kun je dus wachten tot st. juttemis want behalve een knipperende pop up gebeurt er dus niets en de muis is nog steeds niet aangesloten.

is het nou opgelost of niet?

je zegt dat hij niet meer hangt maar tegeliujk zeg je dat hij nog niet aangesloten

maar die Popup moet je die dan niet toestaan soms:D

en zit er niet zo'n conected knopje op?

zitten er volle batarijenen in?

is het nou opgelost of niet?

je zegt dat hij niet meer hangt maar tegeliujk zeg je dat hij nog niet aangesloten

maar die Popup moet je die dan niet toestaan soms:D

en zit er niet zo'n conected knopje op?

zitten er volle batarijenen in?

Probleem loste zich zelf op. De popup bleef maar staan en ik kon niets meer doen. Ik heb de HD gewoon met de bij behorende acer herstel cd weer gereset, moest dus alles er weer op zetten. De muis is nw, de batterijen dus ook, heb het wel gecheckt. Probleem is in zoverre helemaal niet opgelost want die BT muis functioneert nog steeds niet op de BT aansluitng van de ACER laptop. Als iemand mij daar mee kan helpen?? Ik heb 2 acer laptops nu in huis, beiden met een BT aansluiting en allebei doen ze het niet, alsof ze worden overruled door andere software ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan