Logitech C920 / Fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Beste vrienden,

Daar ik regelmatig opleidingen geef in presentaties, heb ik mij een webcam van Logitech aangeschaft.
Installatie is perfect verlopen, de webcam werkt prima, alleen kan ik deze niet in Fullscreen plaatsen.
Heeft iemand hier de oplossing voor.
Lenovo Pc draait op Windows 7 professional, service pack 1, 64bit.
Alvast bedankt voor jullie meedenken.
Mvg
Dirk

Sorry Dirk maar het is niet helemaal duidelijk.

Bedoel je dat je met behulp van de webcam, beelden opneemt op de pc en daarna niet fullscreen kan afspelen?

Met welk programma speel je dit dan af?
Zijn de juiste drivers geïnstalleerd?

zie: http://logitech-nl-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/25904/section/troubleshoot/crid/405/lt_product_id/9442/tabs/1,3,2,5/cl/nl,nl

Aanvulling:
Zag net nog ergens staan dat de standaard Windows 7 drivers goed met de webcam overweg kunnen.
De tip was om de beelden op te nemen en af te spelen met een third-party programma en niet met dat van Logitec.

Laatst bewerkt:
Beste,

Heb alle drivers nagezien maar heb steeds de opmerking gekregen dat ik de laatste versie van de driver heb, dus daar geen probleem.
Opnemen en alspelen daarna is geen optie, de beelden zijn steeds live, technische opleidingen op voertuigen waar handelingen opgebeuren.
De camera speelt het perfect af maar op een beperkt scherm, en ik wil de beelden op Full screen laten zien, en dit schijnt niet te lukken.
Heb al vanalles geprobeerd maar fullscreen krijg ik nergens te zien.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Volgens mij moet dit toch te doen zijn?
Dirk

Ben er even tussen uit geweest (lees Turkije) maar helaas nog geen oplossing gepost?
Niemand die kan helpen?
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan