logitech Dinovo laser ( Bluetooth)

Status
Niet open voor verdere reacties.

besome_one

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2006
Goeiedag,

Het volgende probleem, (os XP sp2)

Ik heb zojuist het toetsenbord van logitech (dinovo) bluetooth gekocht en bij het instaleren herkent xp de usb/bluetooth stick niet of kan de drivers niet vinden.

Het voorgaande wat er op mijn computer is gebeurd en geinstaleerd is wat ik denk en er mee te maken zou kunnen hebben.

Aldus heb ik een draadloos toetsenbord gehad ook van logitech, drivers daarvoor waren geinstaleerd draadloos usb 1.0 volgens mij, en werkte goed.
En ik heb ook voor mijn samsung telefoon E900 bluetooth ooit eens geinstaleerd, werkte ook naar behoren.
Al deze software verwijderd ook bluetooth software (in configscherm-> software verwijderen/wijzigen)

Nu wilde ik mijn (dinovo) logitech toetsenbord instaleren,.... alles losgekoppeld (dinovo) bluetooth stick geplugged (functies werken nu zoals `t oude toetsenbord) via usb 1.0 wireless.
Na het instaleren van de logitech software alsmede de bluetooth drivers. Dus om over te schakelen naar bluetooth.Geeft Xp aan in apparaatbeheer met een geel vraagteken dat ie de (BT-minidriver logitech DFU) niet kan vinden, of instaleren. Na verwoede zoektochten op de driver disc van logitech en de firmware udates te hebben gedaan. Lukt `t me niet om de bluetoothstick aan de praat te krijgen laat staan dat het een bluetooth app. detecteerd.

Ik weet `t het is een lang verhaal, maar is dit een xp conflict of ....?? want bij logitech support begrijpen ze er niks van en zeggen ze dat xp essentiële drivers mist.

Zo ja waar kan ik die terugzetten of downloaden ??? want bij MS.supp word je ook niet echt wijzer.

Ik hoop dat iemand mij met die lange verhaal kan helpen.

Gr Sander

Het kan zomaar zijn dat hier USB 2 voor benodigd is.
Dat zou kunnen zijn dat dat juist de oorzaak achter het probleem is.

Het gaat volgens mij niet om die Usb 2.0 aansluiting.

De rest van m`n app. draait wel gewoon op Usb 2.0 >>harde schijf ( extern ), card reader en m`n webcam. Usb 2.0 controllers werken dus goed.

Het gaat fout,... wanneer ik de drivers instaleer van de logitech cd.

Normaal moet xp (heb ik vernomen van Logitech supp.) een keuze geven voor instalatie van bluetooth software of xp z`n eigen drivers of de drivers van logitech gaat gebruiken.De aanbevolen keuze is natuurlijk Logitech drivers, maar die keuze krijg ik niet en loopt de instalatie gewoon door.

Dus wanneer ik bluetooth wil inschakelen voor m`n toetsenbord met de geinstaleerde software, dus als xp dat bluetooth stickie een plaats wil geven in app. beheer.
Komt er een geel (?) in het rijtje te staan van app. beheer. Xp kan het bluetooth stickie geen plaats geven en waarschijnlijk de eigen aanstuurprogramma`s mist. (BT-minidriver DFU)>>>>............................. Hoe kan ik dit verhelpen.

Alle drivers de-installeren en dan als eerste de stick insteken.
Daarna pas met de cd gaan werken.
ik ga ondertussen wel verder zoeken op internet voor je.
Dit moet toch opgelost kunnen worden

Hoi ruud...

Ik ga vanavond weer ff de boel de-instaleren... en ff opnieuw beginnen.

Je krijgt hierover nader bericht...

Ik zal ff kijken of ik wat nog gespecificeerder kan zijn, trek wel ff `t logboek open.

Groetjes Sander

Ik hoor (lees) het graag van je.
Ik zit nu op mijn werk en kan geregeld voor je zoeken, tussen het werk door dan :P

Ik heb logitech support weer gebeld,

waarschijnlijk is de mini-reciver stuk, vraagstuk ligt nu bij het hoofdkantoor (logitech)

word vervolgd

gr Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan