Logitech DiNovo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Hoi,

Ik heb mij een geweldig desktop-ensemble veroorloofd.
Er is alleen een klein, doch vreemd probleem.
Linksboven zit een 'knopje' met een maantje.
Direct nadat ik het geheel had aangesloten, werkte dat knopje: hij zette de pc op standby.

Vervolgens heb ik via de site van Logitech de meest recente software voor deze desktop-set geïnstalleerd.
Echter: het standby-knopje werktje toen niet meer.
Vervolgens heb ik de software (via config.scherm) verwijderd en met systeemherstel de situatie van vóór de installatie van dit programma hersteld.

De standbyknop werkt echter nog steeds niet.

Wie weet hiervoor de oplossing?

Als je de dinovo edge hebt gekocht feliciteer ik je.. kan niet beter en kan niet mooier.. kheb hem zelf ook en er is niks verkeerd over te zeggen.

Als je setpoint 3.30.165 hebt geinstalleerd heb je dezelfde als mij en is het in te stellen bij ''MIJN TOETSENBORD'' gewoon rechts onder op het logitech icoontje klikken en dan kun je het instellen. Ik heb zelf ook nog een Mx revolution erbij. dus bij setpoint kan ik kiezen uit '''MIJN MUIS'' of ''MIJN TOETSENBORD'' maar als je dit niet hebt dan staat hij waarschijnlijk al glijk bij de goede instellingen. Je ziet als het goed is ''TOETSENBORDSELECTIE'' met daarbij '''dinovo edge'' daarnaast kun je in de vakjes instellen welke koppeling je wil maken met de sneltoets van het maantje en welke koppeling je wilt maken met de sneltoets van het windows icoontje rechts boven op je toetsenbord. succes ermee. laat maar horen als het niet lukt. ;)

.. opgelost 'ja' en 'nee'.
Heb de uitgebreide teruggebracht en nu de eenvoudige, waarvan Logitech aangeeft dat ze eigenlijk voor een notebook zijn bedoeld.

1. Slaapstand: geen ledje op toetsenbord en je kunt niet door een toets of klik de pc weer activeren
2. Als er een opstartprobleem is, moet je een 'gewoon' toetsenbord aansluiten, want de DiNovo wordt dat niet meer herkend; en dat vind ik écht een misser!

Voor het overige een heerlijk toetsenbord.
Dat is trouwens heel subjectief, want de 'notebookaanslag' wordt niet door iedereen (met name 'tweevinger-tiepers') op prijs gesteld.
Overigens had ik hiervoor een UltraX-toetsenbord-met-draadje van Logitech (voor twee 'eurotientjes') dat ook perfect werkte.

Ik zet hem voorlopig dus nog even niet op opgelost .........

De vraag blijft:
1. of ik d.m.v. het aanraken van een toets, of klik op de muis mijn pc weer uit de slaapstand kan halen
2. (in het verlengde daarvan ... denk ik) de desktopset als 'standaard' word herkend ondanks dat hij niet is aangesloten op een PS2 (heb ik geprobeerd, met zo'n verloopstekkertje maar dat werkt dus niet .. !)

Grts, Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan