Logitech doet helegaar niets

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Edo

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2000
beste helpmijers,

Heb zoals de bedoeling is eerst de software geinstalleerd, dan dient er opnieuw opgestart te worden en dan gaat het programma verder met de mededeling dat de camera in de usb poort gestoken dient te worden.
Dat doe ik braaf, maar het lichtje brandt niet, de camera ziet uiteraard niets en hij verschijnt ook niet in apparaatbeheer. Nieuwe hardware detecteren haalt ook niets uit, grr :mad:
Ik gebruik WIN 98 - mobo asus a7a 133 met 2 x usb

Weet er iemand raad, zoniet gaat die neppe webcam zo de vuilnisbak in

aanvulling

ik vergeet nog te vermelden dat USB in het bios op
enabled staat

beetje hulp

hoi zorg eerst dat de gegevens van een eerdere webcam verwijdert zijn anders pakt hij eventueel de nieuwe niet
cd rom erin .......... moet hij het doen
doe de stekker als het kan rechtstreeks op een poort van het moederbord de w c vraagt veel energie.
anders ga naar www.logitech.com.
de wizard doorlopen is ook een mogelijkheid geeft ook fouten aan dat je die kan herstellen.
succes ermee michel

ligt dus aan de webcam

Halo & bedankt voor het bericht

Ik dacht dat het uiteindelijk de webcam wel zou wezen (die was nl. niet nieuw maar de vorige eigenaar, een bekende, zwoor dat ie het deed dus dat was de laatste optie) : dus nu een andere geprobeerd en die deed het meteen :D :D
Dus zoals beloofd gaat die neppe Logitech nu de vuilisbak in :thumb:

hoe nu verder

De philips cam doet het nu prima, ik krijg beeld en heb zelfs al een filmpje opgenomen, maar zodra ik kies voor
msn en het icoontje voor de webcam aanklik blijft mijn in het venster getoonde beeldje zwart en voor de ontvanger dus ook.
Wie weet er wat er mis kan zijn.
:) :eek: :mad: :o

opgelost

Even direct x 9.0b op het systeem losgelaten en klaar is kees

met vriendelijke groet :thumb: :thumb: :cool:

zwart beeld bij cammen

Kan zijn als een van de twee Chello heeft en de ander iets anders ADSL of paynet, dan kun je ook proberen om onder Action Start Video conference te doen, dat wil nog wel eens helpen.

Groetjes en Succes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan