logitech formula vibration feedback wheel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
ik wil een logitech formula vibration feedback wheel gaan kopen. maar het is een vrij oud stuur en er is weinig info op het net te vinden dus vraag ik het aan jullie.

Hoeveel graden draaidt het wiel ?

heeft het force feedback ( staat in de titel Feedback ga der van uit maar je weet nooit!)

wekrt het op de meeste spellen van nu zoals German truck simulator Test drive unlimited 2 ?

Wat dit met overklokken te maken heeft snap ik niet.:confused: Daarom maar even naar Overige Hardware verplaatst.

Waarom voor een ouder stuur gaan, waarmee je mogelijk weinig support op hebt? Tevens kunnen niet alle race spelletjes ermee overweg.

ik zag dat iemand op youtube ook het stuur had en vrij wel alle spellen speelt die ik wil spelen. wat jammer is er zit geen force feedback op. het is gewoon een veer die het stuur terug stuurt maar over de force feedback weet ik niet. misschien iemand ?

oke kijk het probleem is ik wil test drive unlimted 2 spelen en heb het stuur microsoft sidewinder precision het probleem is gas en rem als ik die instel als Gas Pedaal rechts en rem pedaal links is het altijd stick up 1 naja lees dit maar is wat duidelijker

hallo,
ik heb een pc stuur "microsoft sidewinder Precision steering wheel"en wil die gebruiken in Test Drive Unlimited 2 . als ik bijvoorbeeld acceleration instel als knop Gas pedaal. staat er Stick up als ik dan brake instel al rempedaal. staat er "invalid key or axis. this key is already been used for acceleration. dus ik doe acceleration unassigned. en dan ga ik brake instellen op het rempedaal staat er stick up wat dus raar is. bij rem en gas kan ik dus aleen maar stick up 1 instellen. terwijl alle bei de pedalen werken. zelfde verhaal bij het sturen hoe kan dit ?

in idle dus niks ingedrukt
10r4d2o.jpg

100% gas
25pqwrq.jpg

100% rem
2i9467n.jpg

100% links
244pjz7.jpg

100% rechts
2rfyr0p.jpg

groetjes vino

trouwens heeft deze joystick Force Feedback ? SideWinder 2 Joystick

Laatst bewerkt:
Zou neit weten waar dat hem ik zou kunnen zitten. Ik heb zelf een Logitech G25, maar gebruik deze enkel met de PS3.

oke crash weetjij toevallig of de SideWinder 2 Joystick forcefeedback heeft dacht van wel ? maar ik zou dus de ff joystick willen en neem de logitech denk ik. aangezien mijn sideiwnder het niet doet met tdu 2

Heb je niet toevallig een Playstation of Xbox? Met beide zou je daarvan de controller op de PC kunnen gebruiken.

crash ik weet waarschijnlijk al de oorzaak waarom mijn stuur neit werkt met tdu2. in configuratie scherm beweegt de z-draaiing niet. die hoort omhoog of omlaag te gaan als ik rem of gas in druk. in dit geval beweegt het + op de foto naar boven en naar beneden. maar eigelijk moet de z-draaiing bewegen hij staat standaart op 50 als je het gaspedaal intrapt gaat die van 50 nar 100% rem van 50 naar 0% maar in dit geval gebeurt dat niet hoe kan ik dat verhelpen ?

:(

aha ik heb gelezen dat de pedalen nu op combined axis stana dus de rem en gas staan op 1 axis. via de driver kun je ze op 2 verschillende asses zetten. ff drivers instaleren and lets give it a try

het probleem is opgelost ik kan nie remmen en gas geven. maar het probleme van het sturen nog niet als ik naar links in stel als stuur links. en dan rechts als stuur rechts zegt ie invalid key or axis. this key is already in use for Left. dus dan ga ik rechts eerst proberne doe ik het stuur naar rechts staat er stick left. terwijl ik stuur naar rechts draai. dus hoe kan dat ?

Laatst bewerkt door een moderator:
@Vinootje, Ik heb de laatste 3 berichten samengevoegd. Mocht er nog niemand gereageerd hebben kun je daarvoor de knop bericht aanpassen gebruiken om aanvullende informatie te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan