Logitech G110 spatiebalk werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Ik wilde mijn toetsenbord een beetje schoonmaken, dus ik tik met de hoek van mijn toetsenbord zacht op mijn bureau zodat alles wat erin zit eruit valt.

Alleen toen werkte mijn spatiebalk niet meer, heb ik die eruit gehaald, en beetje schoongemaakt met een kwastje, toen werkte hij nog niet. Ik keek eens goed, en zag ik een klein zwart rubbertje, ergens achter vast zitten.

Dat heb ik gestopt in het midden van onder mijn spatiebalk, dat drukpunt met een doorzichtig rubbertje, en nu werkt mijn spatie. Alleen als ik mijn spatiebalk los laat, dan is hij afgezakt naar links, dus hij staat scheef.
Ook met gamen, als ik WSAD gebruik, als ik dan een beetje aan de linkerkant of rechterkant van mijn spatiebalk druk, dan werkt hij niet.

Heeft iemand enig idee hoe dat komt, en hoe het op te lossen is?
 
als het goed is heeft je spatiebalk ook een metalen clip erop zitten,deze zorgt ervoor dat je spatiebalk recht blijft en dus stabiel is. is deze misschien niet weg gesprongen?
Zie voorbeeldje:

DSC00458.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze zit er nog onder, hij beweegt misschien wat stroef, maar ik zie er verder niks vreemds aan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan