Logitech G25 geluidsprobleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter xtk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xtk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Beste helpers,

Ik heb een Logitech g25 stuurwiel en heb daar nu een half jaar probleemloos gebruik van kunnen maken. Maar sinds een paar weken zit ik met een probleem. Wanneer ik mijn stuurwiel aansluit aan de pc via usb dan vervormt al mijn geluid. Het kraakt en piept aan alle kanten en dat is pas weg als ik mijn stuurwiel eruit haal en de pc opnieuw opstart.

Ik heb in die tijd wel een nieuwe draadlose muis gekocht. Het is een trust MI-4950R met zo'n piepkleine usb ontvanger. Ook heb ik sinds kort via een usb ontvanger draadloos internet.

Kan het zijn dat het aan een van die twee ligt en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt

Kevin

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik zou eerst terug gaan naar de oude situatie dus voor de nieuwe muis etc. en dan kijken hoe het gaat.
En dan alleen met de nieuwe muis
dan weer kijken en dan als laatste usb ontvanger voor internet.

Zo kan je kijken waar het fout gaat.

Modag

Bedankt voor je tip Modag. Ik heb het geprobeerd. Eerst de muis eruit gehaald maar nog steeds het probleem. Toen de usb wireless internet ontvanger en ook nog steeds het probleem en toen nog beide eruit maar ook dan het probleem.

Ook geprobeerd terwijl ik een mp3 afspeel in media player en ik doe de usb van het stuur in de pc, zodra de pc de stuur herkent vervormd het geluid.

Kan het misschien liggen aan mijn geluidskaart? Ik heb onboard geluid op mijn Asus m2n-E sli moederboard. Ik heb geprobeerd nieuwe driver te downloaden maar de download werkt niet meer op alle sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan