Ik heb zojuist een Logitech G430 gekocht en heb de Logitech Gaming Software gedownload die je nodig hebt om het Surround Sound in te schakelen. Nu is het probleem dat als surround sound aanstaat en ik een game, in mijn geval Minecraft speel, en ondertussen muziek van Youtube op heb staan, het geluid begint te kraken. En als ik mijn surround sound uitschakel hoor ik het geluid van de game en Teamspeak, of skype alleen rechts. Dit is behoorlijk irritant, want ik begin te denken dat het aan mij ligt. Ook als het surround sound aanstaat hoor ik een klein verschil tussen beide kanten, maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk 
Zelf denk ik dat er een foutje zit in de software van Logitech en/of Windows, en niet aan de hoofdtelefoon zelf, weet iemand hier meer van? Dit zou ik erg waarderen. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als ik daadwerkelijk €70,- heb betaald voor een headset die niet goed werkt.
Bedankt
~TheTuna

Zelf denk ik dat er een foutje zit in de software van Logitech en/of Windows, en niet aan de hoofdtelefoon zelf, weet iemand hier meer van? Dit zou ik erg waarderen. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als ik daadwerkelijk €70,- heb betaald voor een headset die niet goed werkt.
Bedankt
~TheTuna