Logitech G5 beweegt slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaboutermans

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Ik heb een logitech G5 deze werkte tot vorige week naar behoren. Nu is het zo dat wanneer ik de muis beweeg de cursor op het beeldscherm maar minimaal mee beweegt. Wanneer ik de muis op mijn bovenbeen leg doet die het beter. Ik heb de nieuwe drivers geïnstalleerd, de gevoeligheid aangepast, van USB poort gewisseld maar niets helpt. Ik gebruik uhm zonder muismat gewoon op mijn bureau hier heeft die altijd goed op gewerkt. Iemand een idee? Ik heb het zelfde probleem met mijn draadloze logitech laser muis. Is de laser vuil? Of is het iets anders?

Laser muizen hebben toch een andere muismat nodig??

Heb destijds nog een andere mat moeten kopen voor m'n Copperhead omdat deze niet werkte op m'n oude mat.

Als je de bon nog hebt kun je ff contact opnemen met logitech.
Logitech heeft geen reparatie afdeling, dus krijgt altijd een nieuwe. :thumb:
Weer goed geregeld daar

Ik denk dat ik de bon nog wel heb, maar aan de muismat kan het denk ik niet liggen. Hij heeft altijd zonder gewerkt en ik heb hem sinds september 2007.

Zou schoonmaken van de lens kunnen helpen?

Je kan het even proberen, het is een laser muis ipv optisch.
Hij zou er minder last van hebben, maar je kunt even kijken of je bv een haartje of iets voor ziet zitten.

Als het oppervlakte niet goed "zichtbaar" is voor de muis, ontstaat jouw probleem. Leg maar eens een A4'tje onder jouw muis. Heb je een muismat met zo'n transparante plastick laag?

Die mat ziet er toch erg "mat" uit, dus zou geen probleem moeten zijn. Gaat het met het a4tje wel goed?

Ik heb uhm altijd op mijn bureau gebruikt dat is altijd prima gegaan van de een op de andere dag gaat het niet meer goed dat is het probleem. Op een A4tje werkt het niks beter, op het papiertje met de instructies van de muis gaat het prima (glanzend glad papier). Het het met een wattenstaafje geprobeerd dat helpt niks:(

weet niet of je probleem nu opgelost is, maar ik had een vergelijkbaar probleem met een Razer copperhead.
Deze muis werkt ook mbv van een laser en deed ook vaag, ook op een hele goede muismat.
Bij is het probleem verholpen door de lens met zeer droge lucht schoon te blazen (dus niet gewoon in blazen!).
Droge lucht zit in een spuitbusje, 't spul heet IT Duster en in onschadelijk voor elektrische apparatuur. Geen idee wat het kost, ik heb het gekregen maar het werkt super!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan