Logitech G5 reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

timo660

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Sinds kort werkt mijn logitech G5 muis niet goed meer.

Van het een op het ander moment kan ik niets meer aanklikken, in sommige gevallen kan ik nog wel de taakbalk of mappen aanklikken.
Als ik de pc opnieuw opstart doet hij het soms weer een tijdje.

Het ligt niet aan de computer want ik heb windows opnieuw geinstalleerd en op een andere computer is het zelfde probleem.
Ik heb ook 'nieuwe' drivers geprobeerd, dit leek te helpen totdat ik de computer opnieuw opstart...

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt of oplossing hiervoor want ik vind het een zeer fijne muis en zou het sonde vinden om hem weg te moeten doen!

als hij op een andere pc ,dezelfde mankementen vertoond is hij vermoedelijk stuk

je zou em kunnen repareren, dat vereist veel kennis over electronica. ik zou dus gewoon voor een nieuwe gaan als ik jou was.

ok dat is jammer ik had gehoopt dat het iets met de software zou zijn.

Dan zal ik maar op zoeken gaan naar een vervangende muis, jammer dat ze de G5 volgens mij niet meer maken

ze hebben inderdaad genoeg muizen om die g5 te vervangen:)
Ik zat zelf te denken aan een g500 maar de g300 is toch wel een stuk aantrekkelijker geprijsd.

Dat is ook de gewichtige muis waarmee ik rol. De driver en het hulpprogramma heb ik al heel snel vaarwel gezegd omdat dit niet zo goed werkte. Alle functies doen het ook zonder de driver onder Vista. Bij Muis, in Configuratiescherm staat: HID compliant mouse.

Een onwillige muis moet je goed schoonmaken bij het lensje en zorgen voor een geschikte ondergrond.

De G5 heeft een dun en stijf retro kabeltje, kijk daarom eens goed of die versleten of geknakt zou kunnen zijn en gebruik eens een heel andere USB poort om hem op aan te sluiten. Succes. Alfred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan