Logitech G51 Plat leggen

• Onderwerp starter Onderwerp starter snor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snor

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Hoi,

Voor de woofer maakt het niet uit, Maar of het veel gaat helpen ......

Hoi,

Voor de woofer maakt het niet uit, Maar of het veel gaat helpen ......

Thanxs voor je reactie :thumb:
Als iemand het hier niet mee eens is of ervaring er mee heeft laat het maar horen :thumb:

hallo,

bij logitech subwoofers zit er vaak een knop achterop dan kan je hem wat zachter zetten.
maar ja dan minder effect.

groeten

ferrarifreak

hallo,

bij logitech subwoofers zit er vaak een knop achterop dan kan je hem wat zachter zetten.
maar ja dan minder effect.

groeten

ferrarifreak

Ik kan hem wel zachter zetten met de bedrade afstandsbediening, dus dat is het probleem niet. Ik wil er het liefst zo goed mogelijk gebruik van maken, maar ik wil ook niet mijn ouders op mijn dak hebben ;)
Dus ik dacht als ik hem plat leg is het effect beneden misschien minder.

Ik kan hem wel zachter zetten met de bedrade afstandsbediening, dus dat is het probleem niet. Ik wil er het liefst zo goed mogelijk gebruik van maken, maar ik wil ook niet mijn ouders op mijn dak hebben ;)
Dus ik dacht als ik hem plat leg is het effect beneden misschien minder.

Mischien even iets van een stoeptegel eronder leggen. Heb je er zelf nog wat aan, en dreunt minder door.

hallo,

als stoeptegel niet wil zou je altijd nog kunnen zoeken naar speciaal isolatie rubber voor het geluid te dempen.

Wat je ook kan doen is speaker spikes aanschaffen en die onder de op zijn kant liggende woofer plaatsen, dan heb je minder last van trillingen

Plaatjes van spikes:
http://images.google.nl/images?hl=n...ial&q=speaker spike&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Zoals je hier kan zien zitten er wel al pootjes onder de subwoofer (ik weet niet of die ook helpen):
http://images.techtree.com/ttimages/story/89742_sub-woofer.jpg

hallo,

als stoeptegel niet wil zou je altijd nog kunnen zoeken naar speciaal isolatie rubber voor het geluid te dempen.
Bedankt voor de tip :thumb:

Zoals je hier kan zien zitten er wel al pootjes onder de subwoofer (ik weet niet of die ook helpen):

Het principe van spikes rust op het feit dat de luidspreker minimaal contact maakt met de ondergrond. op die manier heeft hij dus nagenoeg geen mogelijkheid om de trillingen door te geven aan de grond. en op het moment dat je hem neerlegt ligt hij nartuurlijk op een zijkant waar geen voetjes onder zitten.

ALs je er geen geld aan uit wil geven pk je een plank ter groote van de luidspreker waar je spijkers doorheen slaat zodat de plank +- 1 cm boven de vloer(bedekking) uitkomt

(Daarnaast geeft het vaak een mooier geluid ;))

Het principe van spikes rust op het feit dat de luidspreker minimaal contact maakt met de ondergrond. op die manier heeft hij dus nagenoeg geen mogelijkheid om de trillingen door te geven aan de grond. en op het moment dat je hem neerlegt ligt hij nartuurlijk op een zijkant waar geen voetjes onder zitten.

ALs je er geen geld aan uit wil geven pk je een plank ter groote van de luidspreker waar je spijkers doorheen slaat zodat de plank +- 1 cm boven de vloer(bedekking) uitkomt

(Daarnaast geeft het vaak een mooier geluid ;))
Oke bedankt :thumb:
Ik denk dat ik met al deze reacties wel wat kan :)
Als ik nog hulp nodig hebt dan zullen jullie het wel horen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan