Logitech Headset Probleem, slecht geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen1989

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
ik heb deze headset:

tt_logitech_headset.jpg

Nu sinds daarnet als ik heb opzet, hoor ik wel geluid, maar bv de zang zit heel ver op de achtergrond waardoor ik dat bijna niet hoor, bij andere muziek klinkt het dan weer heel slecht en vals

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen of is het goed voor de vuilbak?

Ik heb reeds dit gedaan:
- andere muziek
- andere usb-poort
- andere computer

Persoonlijk denk ik dat er niks meer aan te doen is, denken jullie hetzelfde?:confused:

Ik heb er tans altijd zorg voor gedragen, niet mee gesmeten, laten vallen ofzo, hij komt van dixons, maar die hebben al hun filialen een tijdje geleden gesloten (toch in belgië)

Hallo

Merk/typenr /ouderdom mis ik in uw vraag ...:eek:

Maar probeer deze eens als ultieme poging op een m.p.3 player of andere deftige stereo bron.

Petert

Hallo

Maar probeer deze eens als ultieme poging op een m.p.3 player of andere deftige stereo bron.

Petert

Ik begrijp uit het verhaal dat het een usb setje is.... dan zal dat niet gaan lukken.....

Als de headset ook op een andere PC een "krom" geluid geeft, kun je wel aannemen dat het ding "naar de bliksem" is.... Misschien enige tijd "iets" te hard gestaan?

Hallo

Merk/typenr /ouderdom mis ik in uw vraag ...:eek:

Petert

Logitech usb headset 250. Is al enkele jaartjes oud, maar de kwaliteit is dan wel snel naar de vaantjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan