Logitech LX500 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

silenzer

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Ik zit hier met een splinternieuwe computer waarop een logitech LX 500 set is aangesloten (draadloze muis en toetsenbord).

Echter is het probleem dat niet alle toetsen op het toetsenbord werken.

Zo kan ik met geen mogelijkheid de hoofdletters A en D krijgen, terwijl de S wel werkt. Het apenstaartje verschijnt alleen als ik de rechter shift gebruik, de linker doet niks bij het @.

Het keyboard zit goed aangesloten op een verse windows XP sp2 installatie.

Iemand bekend met die probleem? Of heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt,

Bart

Heb je de PC gekocht bij de PCboer > terugbrengen.
Heb je hem zelf geinstalleerd, dan even toetsenbord taal checken. Anders de nieuwste driver downloaden van logitech. Win XP heeft het daar nogal eens moeilijk mee.

toetsenbord taal is het probleem niet.

Het probleem is dat de helft van de karakters op het keyboard gewoon niet werken.
Vooral hoofdletters werken niet.

Geplaatst door silenzer
toetsenbord taal is het probleem niet.

Het probleem is dat de helft van de karakters op het keyboard gewoon niet werken.
Vooral hoofdletters werken niet.

Dan zou ik toch keyb. terug brengen naar de verkoper, een nieuw eisen. Kan zijn dat de matrix op bepaalde plaats onderbroken is.

Ik heb alle mogelijk landcodes voor VS / NL geprobeert.

Het vreemde is echter dat het toetsenbord niet kapot lijkt maar een of andere vreemde instelling ofzo heeft.

De hoofdletter S werkt gewoon als ik de linker shift vast houdt en de S indruk

De A en D (bijvoorbeeld) werken NIET als ik de shift inhoudt en op de letter druk.
Echter als ik even de shift aantik en dan snel de letter, laat hij wel een hoofdletter zien.

Heb je nog een "gewoon" keyb. Zo ja, probeer dit even.
Zo kan je dan al elimineren. Keyb.?? software?? ed....

Het is het keyboard, op dezelfde ontvanger werkt namelijk een ouder draadloos logitech plankje perfect.

Maar ik kan me nauwelijkse voorstellen dat ik 2 'kapotte' logitech producten achter elkaar mee naar huis krijg.

Geplaatst door silenzer
Het is het keyboard, op dezelfde ontvanger werkt namelijk een ouder draadloos logitech plankje perfect.

Maar ik kan me nauwelijkse voorstellen dat ik 2 'kapotte' logitech producten achter elkaar mee naar huis krijg.

Alles is natuurlijk mogelijk. Kan een slechte reeks zijn?.
Als je nog garantie hebt, zou ik het keyb. omruilen voor een ander typenr.

Ik heb het nl. voorgehad met floppy drive's. 4 tot 5 van hetzelfde merk, na 2-3 dagen, om zeep. nieuwe geplaatst van ander merk. Geen probleem meer. Dus .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan