Logitech Media Keyboard Elite (USB Poort)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dexxaz

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Ik heb een tijd geleden een Logitech Media Keyboard Elite gekocht en werkte tot vorige week prima. (hij zit in een USB poort). Een week geleden dus, starte ik mijn computer op en deden alle alfabetische toetsen het niet meer en dus wel de media toetsen. Toen heb ik mijn muis en bluetooth stick in de USB poort gedaan om te kijken wat die deden, daar lag het niet aan en deden het gewoon in de poort waar mijn toetsenbord in zit. Geen probleem met mijn USB Poort zou je zeggen. Toen heb ik Logitech zelf gebelt en wist er niet veel raad mee en kwam tot een besluit dat ik hem moest proberen in een andere computer en terug moest bellen, zelfde verhaal. Ze zeiden toen dat het aan mijn USB poort moest liggen.

Toen heb ik heb mijn toetsenbord in de PS2 poort gedaan (door middel van zo'n 'convert' stick die van je USB naar PS2 gaat om het maar even zo te noemen). Probleem op gelost.

Nu is dus de vraag of het aan mijn toetsenbord zou kunnen liggen of toch aan mijn USB poort. En of ik dus mijn toetsenbord zou moeten ruilen. Ik zou nl. eerst graag een paar oplossingen willen proberen voor ik hem inruil en het zelfde probleem krijg.

Alvast bedankt

Haal alle apparaten uit de USB-poorten, schakel de PC uit, ook de netspanning er af. Wacht 30 seconden en stop dan alleen je toetsenbord weer in de USB-poort waar hij eerst in zat, zet de spanning weer op de PC en start hem op.

Geen vreugde? Zoek de CD-Rom waarop de stuurprogramma's voor je moederbord staan en dan de drivers voor de chipset. (Kan zoiets heten als Software Installation Utility, maar dat verschilt per fabrikant.) Installeer die eens opnieuw en herstart de PC. Hoe gaat het nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan