Logitech Mediaplay Cordless Mouse werkt slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Mijn Logitech Mediaplay Cordless Mouse werkt slecht, reageert soms totaal niet, de cursor springt over het scherm, plostseling start Windows Media Player etc. etc. Er komt geen melding dat de batterijen (bijna) leeg zijn, dus daaraan zal het niet liggen. Ik heb de laatste versie van driver en Setpoint (2.14.106) geïnstalleerd, maar geen soelaas. Wèl ben ik nu het Verbindingshulpprogramma kwijt, wat soms enige verbetering gaf.
Mijn vragen: Kent iemand dit regelmatig terugkerend probleem en weet de oorzaak en de oplossing en hoe krijg ik dat verbindingshulpprogramma terug?

Laatst bewerkt:
Hoi,

is de afstand tussen muis en zender/ontvanger niet te groot?
Is er geen storing van een sterke bron vlakbij de z/o zoals bv. een krachtige luidspreker?
Probeer anders eens een andere opstelling.

Grtz.

Hoi,

Ik heb het probleem inderdaad bij iemand opgelost, door één van de luidsprekers (die waar het 'versterkergedeelte' inzit met de volumeknop e.d.) op een andere plek te zetten. De muis werd hierdoor n.l. vrijwel onbruikbaar.

Ook het tijdelijk vervangen door een gewone muis; vervolgens de software van de logitech geheel verwijderen (dus nu de dé-installatie via config.scherm óók na herstart de betreffende submap uit de map Program files én CCleaner laten draaien) en hierna de meest up to date driver en software volgens de door Logitech aangegeven volgorde !!! opnieuw uit te voeren wil nog wel eens helpen.

En als laatste: vervang tóch voor alle zekerheid de batterijen eens door (niet herlaadbare) nieuwe.

Bedankt voor jullie reacties.
Gelukkig doet de muis weer helemaal wat ik wil, zonder dat ik iets heb gedaan. Blijft nog wèl mijn vraag waar ik dat Verbindingshulpprogramma vandaan haal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan