logitech mediaplay cordless

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
ik vroeg me af of er mensen zijn die een logitech mediaplay hebben en die gebruiken voor spellen?
zo ja wat zijn je ervaringen daarmee. (in verband met die vertragingen van draadloze muizen)
ik ben namelijk van plan om er een te gaan kopen, niet om al die handige functies op de muis maar omdat ie zo heerlijk aanvoelt.

en zou je mij ook kunnen vertellen hoelang je die muis dan per dag gebruikt en waneer je de batterij dan meot vervangen? want sommige draadloze muizen kunnen nog wel eens gauw leeg gaan heb ik gelezen

verder heb ik nog gelezen dat je het aantal hz van je usb ingang kan verhogen en dat daardoor de ontvangst van de draadloze muis beter zou zijn?
weet iemand hier iets van?

alvast bedankt

Vergeef mij dat ik niet al je vragen beantwoord, maar ik heb sinds 3 jaar en 2 maanden een Logitech Mouseman en deze werkt perfect !
Ik doe eigenlijk nooit spelletjes (op 1 na en da's Red Alert2) en daar werkt íe ook prima!

Daar dit muisje ruim 3 jaar oud is en de techniek niet stil heeft gestaan, zijn moderne muisjes alleen maar beter dan die van mij, dus................ no problem is mijn reactie.

Batterijverbruik is idd. redelijk intensief, vandaar dat ik een Ansmann Digispeed 2 met Nimh oplaadbaare batterijen heb aangeschaft. Werkt superieur !

Laatst bewerkt:
ik heb eens gekeken naar zo'n Logitech Mouseman maar er schijnen er nogal wat te zijn.
heb jij dan een draadloze of met draad?

aha, want ik vroeg me af of je dat nou merkt als je met een draadloze muis heel hard heen en weer beweegt?
merk je dan die vertraging als je je muis heel hard over je bureaublad heen en weer beweegt of is dat weg te cijferen?

als ik mijn staartjesmuis heen en weer beweeg zie ik ook meerdere cursors door de snelheid maar misschien is dat meer bij een draadloze?

Als jij z.g. shootergames speelt (of hoe dat ook moge heten) dan moet je heel even wachten, want ik speel geen shootgames, ik kan dus ook niet zeggen of de staartloze muisjes 't daar ook prima doen.
In ieder geval werkt 'ie met een game als RA2 (waar je ook best wel een beetje alert moet reageren) prima.

Overigens zat 't muisje in een doos met het draadloze toetsenbord van Logitech (toen 119,-- gulden). Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Zojuist een keer of 15 heen en weer geknald, geen vertraging gemerkt.

En houdt in de gaten dat mijn staartloze muisje reeds 3 jaar oud is, thans zijn ze alleen maar nog beter geworden.

ik heb deze muis nu en er is inderdaad niks te merken van enige vertraging. in iedergeval niet bij mij :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan