Logitech Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Softwarefreak

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Hoi.

Misschien een stomme vraag, maar het lichtje van mijn optische muis,
blijft knipperen als mijn pc uitstaat. Baterrijen gaan zo wel snel leeg.

Iemand een oplossing. Heb trouwens geen logitech drivers of software geinstald.

Alles werkt perfect, op dat lichtje na dan.

Gr,

Dat is volgens mij hartstikke normaal hoor. Hier branden ook altijd de rode lampen (haha :) ). Ik heb er 1 met draad maar gekocht want met batterij was ik na 2 - 4 dagen al door 2 AA batterijen heen.

En nu ga ik even een domme vraag stellen. Welk type van muis is het ? Want je het types, met 2 AA oplaadbare batterijtjes, en dan heb je daar ook het oplaad aparaatje bij. Dus, gedaan met muizeren, muis in lader, en geen probleem.

Dat heb ik ook , en is verder geen probleem.

ik had eerst ook een wireless muis en toen haalde ik gewoon elke keer de batterijen eruit

Vind het niet niet normaal.
Wanneer hier de PC's worden afgesloten, branden er geen rode lampjes van optische muizen meer hoor.

Ik heb ook een draadloze muis en toetsenbord van Logitech en daar branden helemaal geen lichtjes. Ook al is het wel de bedoeling, want op de muis en op het toetsenbord zit een batterij indicator. Wel vreemd, maar ik heb er geen last van ;)

A.J. zei:
Ligt er denk ik ook aan hoe je pc er mee omgaat, maar ik zie overal altijd de lampjes branden (school, werk, thuis).

Als je voeding totaal wordt uitgeschakeld zodat hij geen stroom meer doorgeeft aan je usb aansluiting, dan brand hij ook niet meer (met kabel dus). En wanneer je een draadloze hebt is de muis gewoon altijd aan, er zit dan niet een sensor in die controleert of de computer aan staat of niet... of iets dergelijks. En hij moet sowieso een beetje stroom hebben om weer aan te gaan natuurlijk ;). Daarom zit er ook een soort slaapstand, wanneer je de muis niet beweegt dimt het lampie

A.J. zei:
Ligt er denk ik ook aan hoe je pc er mee omgaat, maar ik zie overal altijd de lampjes branden (school, werk, thuis).

Als je voeding totaal wordt uitgeschakeld zodat hij geen stroom meer doorgeeft aan je usb aansluiting, dan brand hij ook niet meer (met kabel dus). En wanneer je een draadloze hebt is de muis gewoon altijd aan, er zit dan niet een sensor in die controleert of de computer aan staat of niet... of iets dergelijks. En hij moet sowieso een beetje stroom hebben om weer aan te gaan natuurlijk ;). Daarom zit er ook een soort slaapstand, wanneer je de muis niet beweegt dimt het lampie

Dan lijkt het me logisch om zodra je je PC uitzet, ook even je muis uit te zetten.

Nou bedankt allemaal.

Na dit probleem al jaren te hebben, en ook al vaak bij andere gezien heb en nooit het
probleem geprobeerd op telossen, heb ik eindelijk eens een keer de vraag gesteld.

En tot mijn verbazing, heeft niemand een duidelijk antwoord(is ook niet erg)

Vind het ook niet zo`n probleem, maar als ik sàvonds mijn baterijtjes er uit haal, dan
gaan ze toch langer mee.

Zal eens bij logitech gaan snuffelen, vind dat ze hier toch beter hadden over kunnen nadenken. Want het is technisch mogelijk dit te realiseren.

Thankz...:) :thumb: :p

Dus die muis heeft geen aan en uitknopje onderop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan