Logitech MX 700 Cordless

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Hallo,

Ik denk er over om de Logitech MX700 Cordless te kopen. De oplaadbare muis dus. Bij Funprice is deze €79,95 Hebben jullie ervaring met deze muis of is er een betere? Ik speel geen spelletjes of andere dingen. Het is gewoon om mee te werken. Is deze muis erg duur en is er een goedkopere waarvan je zegt; die kun je net zo goed gebruiken?

Moet wel goed in de hand liggen enz.

Als je wil weten of hij goed in de hand ligt kan je het beste even naar de Mediamarkt en de diverse muizen proberen of ze lekker in de hand liggen. Dat doe ik namelijkook altijd :thumb: Mediamarkt oa in Amsterdam, Almere, Rotterdam of kijk voor het dichtsbijzijnde adres op www.mediamarkt.nl

Groetjes

Heb em zelf ook. Ik heb hem gekocht vanwege zijn precisie in games en vanwege de vele knoppen die ik in de game kan gebruiken. :)

Als je de muis altijd in de lader zet als je hem niet gebruikt, zijn de batterijen altijd vol.

Één nadeeltje die bij mij aanwezig is: de lak verbleekt snel. Dit heb ik gemerkt omdat ik de muis zeer vaak en veel gebruik. Vooral de lak bij de LB en de RB is nu al aan het verbleken.

ik heb hem ook, samen met het bijbehorende toetsenbord. Een toppertje! Kost een beetje maar dan heb je ook wat. Ik zou hem inderdaad eerst zelf maar eens gaan "voelen" want er zijn mensen die hem te zwaar vinden. Ik heb hem vooral voor het gamen gekocht en ik ben nu bijna onverlsaanbaar:-):D

Hij is ook zwaarder omdat er een grotere batterij in de muis zelf zit vanwege de oplaad-functie. Andere draadloze muizen hebben dit niet omdat hier normale oplaadbatterijen inzitten die in je een batterij-lader moet opladen.

En het is juist mooi dat ie zwaar is. Ik heb een hekel aan lichte muizen omdat ik hier niet goed mee kan gamen.

Maar de MX700 beweegt wel weer zeer soepel en licht over het onderliggende oppervlak.

Oeps, dat is een echte muis zeg. Jullie hadden wel gelijk. Ligt ook heerlijk in de hand en is goed snel en precies. Dank voor jullie advies. :D

Zo dat is snel....je hebt m dus al!?

Ik heb m ook een week en hij bevalt erg...wel wennen aan de snelheid ;-)

Geplaatst door hehe
Zo dat is snel....je hebt m dus al!?

Ik heb m ook een week en hij bevalt erg...wel wennen aan de snelheid ;-)

Kan je instellen he. ;)

Vergeet de muis na gebruik niet in de lader te doen. :p

OK. Daar moet ik ook nog aan wennen, want ik kwam net na het koken terug en toen lag hij op mijn bureau!!
:( Maar dat went vast wel als ik een keer een lege muis heb :D

Nou ik hou wel van snel dus dat wordt wennen. Wel vergeet ik m steeds op de lader te zetten....:o
went ook wel.....

veel plezier ermee!

De muis hoef je helemaal niet iedere keer op de lader te zetten, 3 dagen normaal gebruik gaat prima zonder extra lading, als je toch zeker wilt zijn dan is één keer per dag (nacht) voldoende.

Ik ben bang dat ik m dan abnormaal grbuik :o

!,5 a 2 dagen max en dan leeg!! Maar de charger staat hier ook met batterijen dus NP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan