logitech mx 700 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Ik heb een mx 700 van logitech die had ik later een svervangen met een dual optical van me ouders maar nu zet ik dus de mx 700 er weer op maar hij heeft nu wel vage kuren om dat zoveel tijd ongeveer 7 minuten blijft ie zegmaar ''hangen'' je kan niet meer naar boven of beneden toe en als je link over rechts wilt doen dan doe ie dat vanaf heel langzaam tot heeeeeel snel ... maar als je em ff van me muismat afhaalt ( standaart zwaarte gel mousemat) o fff tijdje niet beweegt doet ie het weer goed ..... maar in games heeft ie dit ook alleen dan eens in de 40 minuten ofso...

alvast bedankt,

Verwijder uit het softwarescherm de Mouseware software van Logitech en installeer de bij de mx geleverde software van logitech daarna opnieuw.

Andere tip: maak iets korte zinnen in een eventueel volgend bericht en / of gebruik af en toe een komma en / of een punt. Dit verhoogt de leesbaarheid van je bericht(en).

Suc6!

Geplaatst door gast0225

Andere tip: maak iets korte zinnen in een eventueel volgend bericht en / of gebruik af en toe een komma en / of een punt. Dit verhoogt de leesbaarheid van je bericht(en).

/B]

/offtopic
sorry ... je hebt wel gelijk ... maar ik ben wat duf morgen rep wiskunde.
/offtopic

maar ik zal het ff proberen !! ... bedankt !

ok,

en met softwarescherm bedoel ik uiteraard "deze computer, configuratiescherm, software".

hehe ... zie zo'n n00b ben ik ook niet meer ... das dat snapte ik al ;) .. maarre hij werkt weer... en tot nu toe geen vage reactie's meer van de muis ...

bedankt !! :thumb:

owja ... nog 1 ding :

op verschillende forums had ik gelezen dat ''sommige mensen '' met een mx 700 de drivers ( mouseware ) niet instaleerden ivm de performance.

is dit nou echt zo of niet??

Kijk dan gelijk ook even bij Logitech naar een update voor de mx driver, want Logitech brengt zo nu en dan ook nieuwere versies uit.

ps. soms is het lastig om in te schatten wat een vraagsteller weet / niet weet van Windows. Voor hetzelfde geld was jij een gebruiker geweest die niet had geweten waar dat softwarescherm zich bevindt.

Belangrijkste reden voor mij om dat in een eerder berichtje toch even te vermelden was het feit dat jij jouw oorspronkelijke vraag stelde, want een niet n00b had vermoedelijk eerst de drivers van de dual optical verwijderd en de oorspronkelijke mx driver teruggezet, voordat hij / zij zijn vraag had gesteld. Zodoende "vermoedde" ik dat jij mogelijk iets minder bedreven was met pc's.

maar dat had ik ook gedaan .... maar ik zal dan vast wel es niet goed hebben gedaan... wel heb ik de neiuwste mx 700 drivers geinstaleerd. ( daarvoor had ik dit probleem neit ;) )

jouw bericht van 21.20 :

ik heb dat (nog) niet gelezen, maar kan mij er best wel wat bij voorstellen.
Zelf heb ik voor mijn Audigy geluidskaart NIET de software van Creative geinstalleerd, maar gebruik ik uitsluitend de buildinsoftware van XP (natuurlijk ook wel aangeleverd door Creative......), omdat ik regelmatig vage probleempjes ondervond met mijn geluidskaart, totdat ik de Creative software had verwijderd.

Samengevat: wat jij gelezen hebt kan best waar en logisch / aan te bevelen zijn.

Om het te testen kun je het beste binnen apparaatbeheer de muis-installatie ongedaan maken en daarna de pc opnieuw opstarten. De muisinstallatie wordt nu met de Windows buildin software gedaan en als jij tevreden bent over de prestaties van de muis met die software, dan laat je de MX driver gewoon voor wat 'ie is..............

Laatst bewerkt:
oke , ik zal het proberen .. maar pasja .. hartstikke bedankt! :thumb:

Ik heb de mx700 ook en krijg dit probleem alleen maar als de batterij minder wordt. Mogelijk?

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan