Logitech MX Air receiver kapot, niet meer apart verkrijgbaar... evt nog te gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

superbrecht

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2009
Hallo!!!

Ik heb hier een Logitech MX air muis.
Jammer genoeg is gisteren de receiver afgebroken.

Ik heb gekeken of deze via Logitech (of een andere winkel) nog verkrijgbaar is...
Zo te zien is dit niet zo.

Is hiervoor een andere oplossing mogelijk?
Een universele receiver of een bestaande receiver wat aanpassen?

Mvg,

Brecht

Mmmm dat heb ik er idd niet voor over :p

Dus geen andere oplossing? Een andere receiver wat aanpassen of een software oplossing?

Aah dat zal ik eens proberen. Hopelijk werkt dit!
Die winkel is wel zeer goedkoop! Is dit betrouwbaar? En ze verzenden gratis?
Bedankt voor de hulp!

Ik hoop het ook, en in dat geval: zou je dat ook hier willen vermelden? Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar(:
Ja, ik bestel er ongeveer elke week een keer. Bestellingen worden vrijwel direct verzonden, waarna het (in 96% van de gevallen) maximaal 2 weken duurt voordat het op je deurmat ligt. En ja: het verzenden is gratis;)
Graag gedaan hoor;)

Ik kreeg vandaag de dongle in de bus.
Jammer genoeg werkt het niet :(
Tenzij ik nog iets anders moet doen dan de dongle insteken en de muis uitproberen?

Heb wel volgende info gevonden:
Logitec MX Air uses 2.4 GHz Digital Cordless/RF
Misschien iets dat deze frequentie ontvangt?

Hm, spijtig:/
Deze muis werkt blijkbaar niet met bluetooth...Wordt de adapter wel herkend in Windows (en staat ie dus ook in apparaatbeheer)?

Anders zou je nog dit kunnen proberen: http://www.ebay.com/itm/Optical-RF-...ver-/390535336000?pt=Mice&hash=item5aedb85040
Je hebt dan wel een extra muis, maar er is een kans dat ie adapter het wel doet... En anders heb je een nieuwe muis;) Als je een ergonomische muis wil, moet je het maar zeggen, dan zoek ik die ff op;)

Ja hé. :s
Die wordt herkend als Generic Bluetooth Radio en Microsoft Bluetooth Enumerator.
Mocht je iets wat comfortabeler lijkt vinden zou dat wel fijn zijn :D
Nogmaals bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan