Logitech MX620 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietoar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
Berichten
45
Hey,
Ik heb net een nieuwe muis aangeschaft (Logitech MX 620 Cordless Laser Mouse) maar hij werkt niet. Ik heb het zendertje in de USB gedaan, en de pc herkent hem ook als zijnde een muis. Ook heb ik de software van de logitech-site gedownload en geïnstalleerd. Ik kan bij het programma SetPoint ook alle specifieke instellingen van deze muis veranderen, maar ik krijg de cursor simpelweg niet in beweging.
Is er iets wat ik over het hoofd kan zien of gewoon een tip?

Alvast bedankt,
Pieter
 
zit er geen knopje op dat je hem aan moet zetten ,of probeer een ander kanaal
 
Ja er zit een AAN/UIT knopje op maar dat heb ik ook al minstens 6000 keer aan en uit gezet. Bedoel je met een ander kanaal een andere USB poort? Dat heb ik namelijk ook al geprobeerd.

Bedankt voor je snelle reactie :)
 
nou als het een draadloze is kan je ook meestal van zend kanaal wisselen
 
Hij is draadloos maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen..
 
Een ander kanaal stel je in door de aan/uit knop net zo lang ingedrukt te houden totdat het lampje knippert.
 
Het lampje knippert maar nog steeds geen reactie.
bedankt dat jullie meedenken
 
Iemand nog suggesties?
Ik heb hier namelijk een (volgens mij) vet relaxede muis en kan hem niet gebruiken :mad:

Bedankt! :d
 
Probeer de muis eens op een ander systeem, dan weet je of de muis defect is of niet.
Dat zou ook nog gewoon kunnen. :)
En probeer voor de zekerheid toch even nieuwe batterijen (mocht hij daarop werken uiteraard).
 
Ja, op de andere pc geeft ie ook geen kick.. Nou is dat wel een wrak maar het blijft raar.
Bedankt voor het meedenken allemaal, ik ga er maar even mee terug naar de winkel.

Groeten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan