Logitech Optical Wheel Mouse probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred M. Gras

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Heren/Dames,

ik ben nieuw hier want ik zit met een probleem en hoop dat jullie hem kunnen oplossen. Ik kan nergens op het i-net info vinden betreffende eventuele anderen die hetzelfde probleem hebben gehad.

Het probleem is dat mijn muis niet echt goed werkt. Ik had zo'n draadloze pruts muis van pruts Trust en die is overleden. Nu heb ik dus een Logitech Optical Wheel Mouse gehaald, maar de cursor verspringt geregeld wanneer ik bezig ben. Dit is zeer irritant, je kunt er wel mee werken maar de irritatie wordt steeds erger.

Ik heb al de drivers gedownload van hun site en geinstalleerd. Naar mijn mening heb ik alles goed ingesteld. Of heb ik het niet goed ingesteld?

Hebben jullie tips voor mij of liever een oplossing?

m.v.g.

Geplaatst door Fred M. Gras
Nu heb ik dus een Logitech Optical Wheel Mouse gehaald.

Naar mijn mening heb ik alles goed ingesteld. Of heb ik het niet goed ingesteld?
Heb je ook nog een type nummer? Of een afbeelding?

En of alles goed is ingesteld kunnen we niet beantwoorden omdat je verder niks zegt over hoe het NU is ingesteld

Geplaatst door Rimsic
Heb je ook nog een type nummer? Of een afbeelding?

Het is een:

3042.jpg

Logitechs bestverkopende optische muis is nu verkrijgbaar voor systeembouwers! De Premium Optical Wheel Mouse combineert het nieuwste in optische precisie van Logitech met een combo-connectiviteit voor USB en PS/2 om gebruikers maximale flexibiliteit te bieden. De industriestandaard zwarte kleur past bij moderne, donkere pc-systemen.

Geen bal of bewegende onderdelen betekent minder onderhoud en minder schoonmaakbeurten. Glijd soepel over de meeste werkoppervlakken - een muismat is niet nodig. De combo-connectiviteit voor USB of PS/2 betekent dat de gebruiker zelf een poort kan kiezen voor meer flexibiliteit.

Het Logitech-logo is uw garantie voor eersteklas kwaliteit van 's werelds toonaangevende fabrikant van computermuizen. Ze worden geleverd in een multipakket van 10 eenheden, dat ideaal is voor systeemintegratie.

Ik heb alles gewoon normaal ingesteld. Ik bedoel dus dat ik misschien een optie over het hoofd heb gezien.

Maar ik heb al op verschillende sites en forums gelezen dat het een 'pruts' muis is. Omdat dit probleem zich veel voordoet en ook met drivers dat hij dit doet. Dus ik heb zo'n vermoeden dat je muis ook niet alles is.

(Ik heb hier een trust muis van € 9.95 en no problemos mee. :rolleyes:)

Wat voor ondergrond gebruik je, welke kleur?
Staat er soms iets te trillen of bonken op de ondergrond van die muis?(Speakers, weet ik wat)

Overigens welkom op deze site.

Fonz

Ik hoor dus alleen maar dat Trust sucks.

Maar goed, ik heb geen doosje waar hij in zat, ik kan alleen zeggen dat op de onderkant van de muis staat; premium optical wheel mouse m/n m-BT58.

Ik heb deze software gedownload en het probleem doet zich dus nog steeds voor:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/NL/NL,CRID=1792,contentid=7647

Ik denk dat ik de muis maar terug breng, heb echt geen idee waarom dat scheitding telkens verspringt. Het oogje zit niet vol met troep en ik schoon, de muismat veroorzaakt ook geen problemen, alleen lijkt het wel als ik met de muis rechtvooruit werk dan heeft hij er minder last van, maar aangezien ik ietwat scheef voor de pc zit gaat de muis uiteraard ook iets scheef, maar dit kan toch niet de oorzaak zijn?

Geplaatst door A.J.
Wat voor ondergrond gebruik je, welke kleur?
Staat er soms iets te trillen of bonken op de ondergrond van die muis?(Speakers, weet ik wat)

Overigens welkom op deze site.

Fonz

Zelfde vragen nog maar een keer dan.

Fonz

Geplaatst door A.J.

Zelfde vragen nog maar een keer dan.

Fonz

Een muismat. Ook zonder muismat geeft het problemen.
De muismat heeft als meerendeel een donkerblauwe kleur. Met een muismat met een licht blauwe kleur geeft het ook problemen. Met muziek van speakers of zonder geeft het problemen. Er trilt dus nooit wat, tenzij ik mijn vriendin op de tafel pak maar dat is een ander verhaal ;)

Daarom vroeg ik het ook.
Probeer eens direct op je tafel of een ander KLEUR muismat.
Blauw is een kleur die niet zo lekker ligt bij infrarood en fotokopie.

Fonz

Ik moet zeggen dat als ik direct op de tafel de muis gebruik dat ik er zo goed als geen last meer van heb ineens. Heel vreemd dit allemaal.

In ieder geval iedereen bedankt.
Ik zal eens kijken of ik anderen ook een keer kan helpen hier op het forum.

Goed lezen wat ik schrijf Fred.
Is niets vreemd aan.
Infra rode muizen kun je niet op iedere kleur mat gebruiken, that's all.

Fonz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan