Logitech Quickcam Express werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolandaatjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
Halloooow! :)

Ik heb problemen met mijn Quickcam. Toen ik nog met Windows 98 SE werkte deed hij het, maar nu ik hem probeer te installeren onder Windows XP Professional lukt het allemaal niet meer!

Als ik de driver geïnstalleerd heb, vervolgens de computer opnieuw opstart en zoals aangegeven de camera aansluit op de USB, gaat het installatieprogramma niet verder omdat hij de camera waarschijnlijk niet herkent.

Als ik hem zonder de installatieprogramma's aansluit geeft hij ook aan dat er een "onbekend USB apparaat" is aangesloten.

Kunnen jullie mij vertellen wat ik verkeerd doe, of vertellen wat ik moet doen zodat ik weer gewoon met mijn webcam aan de gang kan?

Alvast bedankt!

Ik heb vandaag drivers van het internet gehaald omdat ik dacht dat het misschien aan de drivers op de bijgeleverde cd-rom lag, maar dit geeft hetzelfde probleem.

Gezien het feit dat het me nog steeds niet lukt, en jullie mij helaas ook niet meer kunnen helpen heb ik maar besloten dat mijn cam kapot is en dat het tijd wordt voor een nieuwe ;)

Dus: ik zal dit topic maar als "opgelost" markeren en overgaan op andere maatregelen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan