Logitech Quickcam Messenger webcam driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricown

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Berichten
38
Beste lezer,

Mijn webcam is een Logitech Quickcam Messenger Web Cam
5945d1222667849-logitech-quickcam-messenger-web-cam-logitech-quickcam-messenger-web-cam.jpg


Maar heb al op de logitech website gekeken voor drivers bij Quickcam maar die driver doet het niet, dan ziet die mijn Quikcam helemaal niet =[

Op internet ook al drivers gezocht, maar geen die werkt op mijn Quikcam =[

http://www.microsoft.com/windows/co...c=Communications Devices&sc=Webcams&os=64-bit Hier staat mijn webcam en stuurt die me naar de download doe ik Win 7 64 bit (dat heb ik) maar als ik 'm installeert ziet die dus mijn webcam niet =[

Wat zou ik nu kunnen doen,

groet
 
Laatst bewerkt:
Ik vond vrij snel (tweede link op Google) deze website, nog niet getest maar je kan het proberen:
*Link weggehaald*
 
Laatst bewerkt:
!!! Sorry, echt niet gezien! Ik haal meteen die link weg...
 
Ok bedankt,

Maar het probleem is eigenlijk dat microsoft mijn webcam goedkeurt met Windows 7 en stuurt mij naar die driver die ik installeer maar die ziet mijn webcam niet
 
Ik heb dezelfde webcam weten te bemachtigen en ik moest een heel Logitech programma installeren, maar ik heb hem geannuleerd en hij doet het niet. Degene van wie ik de cam kreeg kon er ook niets mee; hij heeft het nooit gedaan. Dus ik zoek nog even verder.
 
Nog steeds geen driver gevonden... Ik stop maar met zoeken... Ik vind dat Logitech het wat makkelijker moet maken om een webcamdriver te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan