Logitech RX300 zijwaartse scroll

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimJimJim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Ik heb zojuist de Logitech RX300 gekocht en alles werkt goed alleen zie ik dat er een extraatje op de muis zit waar ik wel gebruik van wil maken namelijk een zijwaartse scroll.( volgensmij is het een zijwaartse scroll ik weet het niet cker maar ik kan het scroll wieltje naar links en naar rechts duwen dus lijkt mij dat het voor de zijwaartse scroll is)
alleen doet die het niet, ligt het aan mijn computer of moet ik iets instaleren als iemand mij uit de brand zou helpen zou ik dat erg op prijs stellen. de scroll voro naar boven en naar beneden doet het trouwens wel goed

Als het goed is heb je een installatie CD erbij gekregen.
Met deze CD kun je een tooltje installeren waarmee je funties kunt geven aan deze scrollknop. Bij mij is het bijvoorbeeld 'Startpagina' en 'Verkenner openenen'

succes!

ok ik heb geinstaleert wat op de dvd is maar ik kan nergen vinden waar ik die funties kan instellen van waneer je dat scroll wieltje opzij doet, ik heb wel iets gevonden waar ik de functie van die muisknoppen kan veranderen maar daar heb ik weinig aan

standaard werkt het wieltje als horizontaal scrollen. Probeer maar eens in Excell. Je zult zien dat je naar links en rechts kan scrollen. Ik zal eens kijken welk programma ik voor het instellen heb gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan